website

Voor alle off-topic zaken.
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1574
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: website

Bericht door Fotomaan »

jrietveld schreef: 23 dec 2021, 19.22 Mooi hoor!
Als ik op mijn (goed beveiligde) PC inlog krijg ik echter een foutmelding (onveilige site) en kom niet verder. Op de Ipad lukt het dan weer wel.

groet, Jos
Bij mij was dat ook zo.
Ik heb mij toen opnieuw geregistreerd.
Na enige tijd is die nieuwe registratie goedgekeurd en kon ik weer zonder problemen inloggen.
Even opnieuw registreren dus.
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
theodorus
Berichten: 393
Lid geworden op: 6 dec 2012, 12.15

Re: website

Bericht door theodorus »

Dat was ook mijn ervaring. even opnieuw registreren en genieten maar :geek:
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1574
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: website

Bericht door Fotomaan »

En die databank is werkelijk gewéldig!!
Heerlijk overzichtelijk en van alles te ontdekken.
Complimenten!
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Maarten Waarlé
Berichten: 2339
Lid geworden op: 5 jun 2012, 21.49

Re: website

Bericht door Maarten Waarlé »

Ja super!
Ik ontdekte ook nieuwe dingen in de databank.
Of ze ook echt nieuw zijn of in de vorige versie gewoon moeilijk te vinden dat vroeg ik nog af.
Het werkt in ieder geval fijn.
Cyclissimo
Berichten: 573
Lid geworden op: 9 jan 2013, 13.10

Re: website

Bericht door Cyclissimo »

De nieuwe site ziet er goed uit inderdaad! En fijn ook dat de documentatiebank nu zo toegankelijk is. Ook is de rubriek met foto's van fietsen erg leuk. Hopelijk wordt die vele pagina's lang op den duur :)

Voor in de toekomst zou het fijn zijn als je door de geregistreerde fietsmerkenlijst ook op andere manieren kunt zoeken dan alleen alfabetisch op merk. Bijvoorbeeld op locatie of op periode. Soms heb je een rest van een transfer waar je alleen nog maar een gedeelte kunt lezen en juist het merk niet :)
m-gineering
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: website

Bericht door m-gineering »

Cyclissimo schreef: 24 dec 2021, 18.04 De nieuwe site ziet er goed uit inderdaad! En fijn ook dat de documentatiebank nu zo toegankelijk is. Ook is de rubriek met foto's van fietsen erg leuk. Hopelijk wordt die vele pagina's lang op den duur :)

Voor in de toekomst zou het fijn zijn als je door de geregistreerde fietsmerkenlijst ook op andere manieren kunt zoeken dan alleen alfabetisch op merk. Bijvoorbeeld op locatie of op periode. Soms heb je een rest van een transfer waar je alleen nog maar een gedeelte kunt lezen en juist het merk niet :)
Als het gewoon als een downloadbaar txt, csv of xls bestand beschikbaar zou zijn , was dat idd veel handiger!
/Marten
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3819
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: website

Bericht door maartenB »

jrietveld schreef: 23 dec 2021, 19.22 Mooi hoor!
Als ik op mijn (goed beveiligde) PC inlog krijg ik echter een foutmelding (onveilige site) en kom niet verder. Op de Ipad lukt het dan weer wel.

groet, Jos
Wil je nog eens proberen Jos? En dan niet naar www.oudefiets.nl maar naar https://oudefiets.nl/

Krijg je dan nog die foutmelding?
groeten,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3819
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: website

Bericht door maartenB »

m-gineering schreef: 24 dec 2021, 18.23
Cyclissimo schreef: 24 dec 2021, 18.04 De nieuwe site ziet er goed uit inderdaad! En fijn ook dat de documentatiebank nu zo toegankelijk is. Ook is de rubriek met foto's van fietsen erg leuk. Hopelijk wordt die vele pagina's lang op den duur :)

Voor in de toekomst zou het fijn zijn als je door de geregistreerde fietsmerkenlijst ook op andere manieren kunt zoeken dan alleen alfabetisch op merk. Bijvoorbeeld op locatie of op periode. Soms heb je een rest van een transfer waar je alleen nog maar een gedeelte kunt lezen en juist het merk niet :)
Als het gewoon als een downloadbaar txt, csv of xls bestand beschikbaar zou zijn , was dat idd veel handiger!
De fietsmerkenlijst blijft helaas zoals die is. Maar je incomplete transfer kun je misschien zoeken met de zoekfunctie voor de site, helemaal bovenaan (bij desktop of laptop). Of via de zoekfunctie van Google


groet!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
m-gineering
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: website

Bericht door m-gineering »

maartenB schreef: 27 dec 2021, 20.22

De fietsmerkenlijst blijft helaas zoals die is. Maar je incomplete transfer kun je misschien zoeken met de zoekfunctie voor de site, helemaal bovenaan (bij desktop of laptop). Of via de zoekfunctie van Google


groet!
Maarten
Nee, dan hobbel je 26 x door de site met ctlr-c, en dan heb je het bestand met alle 685 merken alsnog weer terug ipv opgeknipt om het moeilijk te maken ;)
/Marten
Floris91
Berichten: 360
Lid geworden op: 15 mar 2018, 10.30

Re: website

Bericht door Floris91 »

Goed om te horen dat er de nieuwe site goed bevalt! :D
Het woord zoeken is wat mij betreft een enorme vooruitgang waardoor je nu heel gemakkelijk specifieke info kan vinden.
Plaats reactie