website

Voor alle off-topic zaken.
theodorus
Berichten: 391
Lid geworden op: 6 dec 2012, 12.15

website

Bericht door theodorus »

Bij deze wil ik iedereen bedanken die zich ingezet heeft om de nieuwe website te maken.
Ik vind het prachtig, overzichtelijk, en vriendelijk in gebruik.
Hij zal zeker bijdragen in de positieve groei van onze vereniging.
Gebruikersavatar
non-fixie
Berichten: 651
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23.15

Re: website

Bericht door non-fixie »

Niets aan toe te voegen.

Goed gedaan. :)
Gebruikersavatar
Loopt spaak
Berichten: 378
Lid geworden op: 28 dec 2019, 19.04
Locatie: Veluwe

Re: website

Bericht door Loopt spaak »

Inderdaad. Ik had het nog helemaal niet gezien. Maar ziet er erg mooi uit. Complimenten aan allen die hier druk me zijn geweest
m-gineering
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: website

Bericht door m-gineering »

Alsof het al niet genoeg werk geweest is ;) heb ik nog een toevoeging voor het lijstje 'undocumented features'

Als je in de documentatiebank Sorteer bij jaar oplopend aanklikt krijg je een vreemde random sortering, althans niet op jaar
/Marten
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: website

Bericht door maartenB »

m-gineering schreef: 23 dec 2021, 11.26 Alsof het al niet genoeg werk geweest is ;) heb ik nog een toevoeging voor het lijstje 'undocumented features'

Als je in de documentatiebank Sorteer bij jaar oplopend aanklikt krijg je een vreemde random sortering, althans niet op jaar
Dank, we werken daar aan!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: website

Bericht door maartenB »

Leuk dat jullie al deelnemen aan de nieuwe site . En rondkijken op de nieuwe site en documantatiebank. We zijn daar met een paar mensen erg hard voor aan het werk.
Ik hoor graag jullie ervaringen, vooral als er zaken misgaan. Dan kunnen we dat wellicht aanpassen/verbeteren. Die ervaringen kun je hier plaatsen, maar soms is direct mailen handiger. Dus dan graag naar mijn persoonlijk mailadres of info@oudefiets.nl

Groet!
Maarten

PS. Theo: logisch dat je het mooi vindt, jij staat er ook wel heel jeugdig op. :lol: Is alweer een 10 jaar oude foto...
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
theodorus
Berichten: 391
Lid geworden op: 6 dec 2012, 12.15

Re: website

Bericht door theodorus »

:mrgreen:
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: website

Bericht door maartenB »

LET EVEN OP: er zijn veel mensen die in de problemen komen doordat ze met de inlog van het forum bij de nieuwe website en documentatiebank willen inloggen.

Het forum staat los van de website: hier op het forum (https://forum.oudefiets.nl) blijft alles hetzelfde, je inlog dus ook.

Op de nieuwe website (www.oudefiets.nl) moet je eenmalig opnieuw registreren. Zie knop bovenaan. Alleen leden van De Oude Fiets. Registreer en ik probeer je zo snel mogelijk te activeren.

Tip: gebruik dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als op het forum, dat is makkelijk onthouden.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
jrietveld
Berichten: 650
Lid geworden op: 1 aug 2012, 12.08

Re: website

Bericht door jrietveld »

Mooi hoor!
Als ik op mijn (goed beveiligde) PC inlog krijg ik echter een foutmelding (onveilige site) en kom niet verder. Op de Ipad lukt het dan weer wel.

groet, Jos
m-gineering
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: website

Bericht door m-gineering »

jrietveld schreef: 23 dec 2021, 19.22 Mooi hoor!
Als ik op mijn (goed beveiligde) PC inlog krijg ik echter een foutmelding (onveilige site) en kom niet verder. Op de Ipad lukt het dan weer wel.

groet, Jos
Misschien dat je browser wat achterloopt, een update hielp bij mij tenminste wel
/Marten
Plaats reactie