Forum toegankelijkheid

Vragen en opmerkingen over de website en het forum.
ReinvB
Berichten: 409
Lid geworden op: 8 sep 2017, 09.35

Forum toegankelijkheid

Bericht door ReinvB »

Ik probeerde net het forum te bekijken, maar dat leek alleen mogelijk als ik was ingelogd. Inloggen was ook moeilijk. Was dit een tijdelijke situatie ? Ik hoop dat het forum toegankelijk en leesbaar blijft voor iedereen, omdat hierin ook de meerwaarde van dit forum zit ook voor het behoud van onze fietsen en de kennis daarover. Maar mischien was het een technische fout ?
vriendelijke groet, Rein
Paul 3wheels
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 feb 2021, 12.54

Re: Forum toegankelijkheid

Bericht door Paul 3wheels »

hier werkt het snel en probleemloos in ieder geval.

<edit 22-05> nu ook hier geen forum meer zichtbaar zonder inloggen.
Laatst gewijzigd door Paul 3wheels op 22 mei 2022, 09.34, 1 keer totaal gewijzigd.
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Forum toegankelijkheid

Bericht door de rode »

ReinvB schreef: 19 mei 2022, 22.02 Ik probeerde net het forum te bekijken, maar dat leek alleen mogelijk als ik was ingelogd. Inloggen was ook moeilijk. Was dit een tijdelijke situatie ? Ik hoop dat het forum toegankelijk en leesbaar blijft voor iedereen, omdat hierin ook de meerwaarde van dit forum zit ook voor het behoud van onze fietsen en de kennis daarover. Maar mischien was het een technische fout ?
vriendelijke groet, Rein
klopt Rein ; hier hetzelfde probleem[pje]
Bandenplakker
Berichten: 503
Lid geworden op: 9 nov 2013, 16.12

Re: Forum toegankelijkheid

Bericht door Bandenplakker »

Inloggen ging bij mij moeiteloos, maar zonder inloggen geen toegang: [ik citeer] "Deze site heeft geen forums" [einde citaat]

Dirk
ReinvB
Berichten: 409
Lid geworden op: 8 sep 2017, 09.35

Re: Forum toegankelijkheid

Bericht door ReinvB »

Ja, en dat vind ik raar. Ik kan me haaast niet voorstellen dat dit een bewuste keus is van de beheerders. Ik zou het een gemis vinden als het forum allen toegankelijk is voor mensen met een account
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Forum toegankelijkheid

Bericht door maartenB »

nee, helemaal geen bewuste keuze.Is gewoon wat misgegaan. We gaan eraan werken, komt vast weer goed!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Forum toegankelijkheid

Bericht door de rode »

klopt het dat het nog steeds niet toegankelijk is zonder in te loggen ?
Floris91
Berichten: 348
Lid geworden op: 15 mar 2018, 10.30

Re: Forum toegankelijkheid

Bericht door Floris91 »

Dat klopt, en het is zo dat ik momenteel bezig ben een oplossing te vinden en dat dat me niet makkelijk afgaat omdat ik geen verstand heb/had van phpbb. Iedereen die mij kan en wil helpen. Graag.
Floris91
Berichten: 348
Lid geworden op: 15 mar 2018, 10.30

Re: Forum toegankelijkheid

Bericht door Floris91 »

Ik heb zitten grasduinen in de permissies van gasten, waar je komt door bij de gebruikersnaam anonymous in te voeren.

het aanvinken van de onderstaande twee permissies heeft niet het gewenst resultaat.
Screenshot 2022-05-25 10.24.17 AM.png
op PHPbb lees ik dat er een update nodig is en dat bij de laatste versie 'gasten' inderdaad niet op het forum kunnen rondkijken. Al is dat misschien ook vreemd omdat wij een aantal update versies achterlopen. Het phpbb forum uploaden lijkt mij complex aangezien ik niet weet hoe ik bij onze server kom en hoe ik ons forum daar kan uploaden. Ook ben ik niet bij kennis een backup te maken van ons forum op een server vanwaar ikzelf de boel update. Ik heb contact met het bedrijf dat ons forum host.

Wie kan mij helpen met dit phpbb- forum?
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Forum toegankelijkheid

Bericht door de rode »

het wordt er niet beter op ; nu kun je sommige foto,s /bijlagen niet zien want er staat bij dat je daar niet voldoende permissie voor hebt .....
Plaats reactie