Even voorstellen: Fred Korpel

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Fredkorpel
Berichten: 116
Lid geworden op: 15 dec 2021, 13.09
Locatie: Roosendaal

Even voorstellen: Fred Korpel

Bericht door Fredkorpel »

Het moet er toch een keer van komen. Ik ben al een klein jaar lid, heb al veel gelezen op dit forum, maar heb me nog niet voorgesteld. In het eerste coronajaar kwam ik bij het opruimen van de schuur een oud Locomotief kruisframe tegen van een fiets waarop ik in mijn jeugd gefiets heb. Ik deed er niets meer mee en heb het verkocht via Marktplaats aan, bleek later, een lid van De Oude Fiets. Toen ik verder ging kijken op Marktplaats zag ik dat er voor weinig complete fietsen werden aangeboden uit dezelfde tijd (jaren 50) en ook leuke fietsen uit de jaren 60. Ik heb er een paar gekocht om op te knappen en inmiddels heb ik een kleine verzameling van fietsen uit de jaren 50-60.
De mooiste zijn twee Batavou’s, een Locomotief Loco Star, Batavus Star Flite, twee Batavus Toppers.
Er is nog genoeg werk aan, maar ik heb er een nieuwe hobby aan. Ik zal mee gaan fietsen met toertochten en dan zal ik leden van de club wel gaan ontmoeten. Tot ziens!
Groeten, Fred
Bandenplakker
Berichten: 503
Lid geworden op: 9 nov 2013, 16.12

Re: Even voorstellen: Fred Korpel

Bericht door Bandenplakker »

Dag Fred,

Welkom op het forum!
Wat soms handig kan zijn voor de andere leden, is waar je (ongeveer) woont. Wil je daar nog iets over bekendmaken?

Ik heb zelf onder andere een Locomotief "Super de Luxe" (in aanbouw), zoals die op de bijlage. Bedoel je die?

Hartelijke groeten van

Dirk
Bijlagen
194f4c4e5a411afceeace7b0af07c64b.jpg
Fredkorpel
Berichten: 116
Lid geworden op: 15 dec 2021, 13.09
Locatie: Roosendaal

Re: Even voorstellen: Fred Korpel

Bericht door Fredkorpel »

Ja, dat is het frame dat ik bedoelde. Ik heb er zelf nu weer twee, waarvan de oudste (uit 1948) jammer genoeg beschadigd is. De andere is nog een complete fiets die en ik een keer ga opknappen.
Ik woon in Roosendaal en om nog iets meer over mezelf te vertellen: ik ben van het bouwjaar 1967 en ben een fanatiek fietser: racefiets, mtb, stadsfiets, speed pedelec voor 40km woon-werk verkeer en natuurlijk oude fietsen.
Ik ben benieuwd wie er bij mij in de buurt woont.
Groeten,
Fred
Plaats reactie