Union Strano

Vragen, discussies en info over tandems, driewielers, cardan aangedreven fietsen, vouwfietsen etc.
Gebruikersavatar
DustyThuss
Berichten: 118
Lid geworden op: 25 nov 2012, 21.44
Locatie: Enschede

Re: Union Strano

Bericht door DustyThuss »

Hallo,

Aan andere mensen trouwens tevens de vraag om foto's.

Ik ben erg benieuwd!

Groeten Dusty,
Life is like riding a bicycle, to keep your balance you must keep moving.
jhonny
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 feb 2013, 11.35

Re: Union Strano

Bericht door jhonny »

hoi heb op dit moment geen foto beschikbaar maar zal er maken en plaatsen mvg jhonny
jhonny
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 feb 2013, 11.35

Re: Union Strano

Bericht door jhonny »

hoi strano liefhebbers ik zie net dat er een aangeboden is op marktplaats prijs loopt al aardig op ziet er overgens heel goed uit
Tooman
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 jul 2014, 14.52

Re: Union Strano

Bericht door Tooman »

ik zoek al lange tijd een strano. Is er iemand die er een heeft en die wil verkopen.. Of..weet er iemand een.'
Jos1985
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 jan 2015, 10.49

Re: Union Strano

Bericht door Jos1985 »

Momenteel twee stuks te koop op Marktplaats. Zie het marktplaatstopic in 'Aangeboden' voor de linkjes ;)
Durabo88
Berichten: 2493
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: Union Strano

Bericht door Durabo88 »

Heeft u al foto's van de fiets gemaakt?
Sportief fietsend!
Gebruikersavatar
wimjansen
Berichten: 677
Lid geworden op: 4 aug 2012, 14.07
Locatie: Weesp

Re: Union Strano

Bericht door wimjansen »

Hallo liefhebbers!
Er staat er momenteel een op Marktplaats. Wordt al € 700 op geboden, dus niet voor nix, maar hij is nog niet verkocht.... Maar als iemand plaatjes van het wereldwondertje wil zien: typ Union Strano en hij komt tevoorschijn!
(overigens, het is geen advertentie van mij :)
Wim
DCR gaat nooit verloren....
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Union Strano

Bericht door de rode »

er staat er nog een mp nu ; er zijn meer lezers van dit forum wakker geworden; die vroeg er 750 euro voor [nu zelfs bieden v.a 700 ] onbegrijpelijke prijzen voor zulke ,, clownsfietsjes,, :lol: volgens mij moet je niet groter zijn als een kind van de basisschool om erop te kunnen fietsen
Laatst gewijzigd door de rode op 3 jan 2016, 17.08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Union Strano

Bericht door maartenB »

Rode,
Ik ben 1.95 meter en tot mijn stomme verbazing heb ik afgelopen jaar een heel stuk prima op zo'n fietsje kunnen rijden.
Het is een heel slim concept. Probeer het gewoon eens!
Deze hoge prijzen zijn bijzonder en typische marktplaats uitwassen (misschien mensen die hun vriendjes laten meebieden?) : ik weet dat er de afgelopen jaren ook enkele tegen 150-250 euro per stuk zijn verkocht. Daar zou ik er ook wel een voor willen kopen, trouwens.
groet!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Union Strano

Bericht door de rode »

zit je er niet bijzonder ongemakkelijk op ? het lijkt me on-comfortabel zitten ; ; ze zijn grappig om te zien maar inderdaad zijn de prijzen onwerkelijk hoog en kan ik me niet voorstellen dat iemand er dat voor gaat geven :o
Plaats reactie