Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Fredkorpel
Berichten: 116
Lid geworden op: 15 dec 2021, 13.09
Locatie: Roosendaal

Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Bericht door Fredkorpel »

Heel grote partij onderdelen op Marktplaats:

https://link.marktplaats.nl/m1878073470 ... nt=app_ios

Voor leden met heel veel bergruimte🙂

Groeten,
Fred
Jeroen oude fiets
Berichten: 21
Lid geworden op: 5 mei 2020, 19.15

Re: Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Bericht door Jeroen oude fiets »

De hierboven benoemde advertentie is van mij, ik heb er een tweede advertentie bijgemaakt om meer foto's te kunnen laten zien.
Na 35 jaar sleutelen en verzamelen ruim ik op. Helaas geen tijd en ruimte om alles los te verkopen, vandaar dat ik het in één partij probeer te verkopen. Serieuze suggesties wat ik ervoor kan vragen zijn welkom. :)
Groeten Jeroen
Fredkorpel
Berichten: 116
Lid geworden op: 15 dec 2021, 13.09
Locatie: Roosendaal

Re: Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Bericht door Fredkorpel »

Jeroen, jammer dat je alles in een partij wil verkopen. Ik zag er wel wat dingen tussen zitten die ik kan gebruiken, maar voor de hele partij heb ik geen ruimte.
Groeten, Fred
Jeroen oude fiets
Berichten: 21
Lid geworden op: 5 mei 2020, 19.15

Re: Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Bericht door Jeroen oude fiets »

Hallo Fred,

Dat begrijp ik. Er zijn al meerdere personen die naar specifieke onderdelen gevraagd hebben, maar dan ben ik steeds bezig met enkele onderdelen verkopen/versturen en wachten tot iemand ze komt ophalen. Alles (wat klein genoeg is) zit verpakt in dozen, daar moet ik dan tussen gaan zoeken. Dat kost me teveel tijd. Ik hoop dat iemand het koopt die wel de tijd en ruimte heeft om het los te verkopen, dan kunnen er veel mensen blij gemaakt worden met de onderdelen die ze willen.

Voordat ik het op Marktplaats had gezet was ik met iemand bezig voor wie ik alles gesorteerd, gefotografeerd en verpakt heb, daar heb ik naast mijn andere werkzaamheden een paar maanden over gedaan. Helaas is deze verkoop niet doorgegaan.

Misschien dat ik het uiteindelijk in 'delen' ga verkopen, bijvoorbeeld alle wielen samen of alle verlichting samen e.d. Vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar het verkopen van de complete partij.

Groeten Jeroen
Floris91
Berichten: 348
Lid geworden op: 15 mar 2018, 10.30

Re: Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Bericht door Floris91 »

Flinke voorraad zeg! Hopelijk komt hij goed terecht.
Jeroen oude fiets
Berichten: 21
Lid geworden op: 5 mei 2020, 19.15

Re: Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Bericht door Jeroen oude fiets »

Dank je Floris, ik hoop het ook.
Jeroen oude fiets
Berichten: 21
Lid geworden op: 5 mei 2020, 19.15

Re: Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Bericht door Jeroen oude fiets »

Hallo mede-oldtimer liefhebbers,

Zijn er kenners die een serieuze waarde-inschatting willen/kunnen maken van de hierboven genoemde partij?
Ik hoor het graag, alvast bedankt.

Groeten Jeroen
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Bericht door de rode »

Als je zoals je zelf zegt 35 jaar hebt gesleuteld zul je daar zelf ok vast een idee bij hebben denk ik ;)
Het is veel ,,ouwe zooi ,, een paar leuk dingen zul je beter los kunnen verkopen en de rest oud ijzer denk ik zelf ...
Gebruikersavatar
JasperA
Berichten: 969
Lid geworden op: 18 nov 2012, 00.09
Contacteer:

Re: Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Bericht door JasperA »

de rode schreef: 7 sep 2022, 16.17 Als je zoals je zelf zegt 35 jaar hebt gesleuteld zul je daar zelf ok vast een idee bij hebben denk ik ;)
Het is veel ,,ouwe zooi ,, een paar leuk dingen zul je beter los kunnen verkopen en de rest oud ijzer denk ik zelf ...
Dit was ook mijn conclusie inderdaad. Ben wel nieuwsgierig of er anderen een andere waarde in zien.
Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
Jeroen oude fiets
Berichten: 21
Lid geworden op: 5 mei 2020, 19.15

Re: Gespot op Marktplaats heel veel onderdelen

Bericht door Jeroen oude fiets »

Hallo 'de Rode' en Jasper,

Bedankt voor jullie reacties.

Degene die het materiaal eigenlijk zou kopen had al eerder een partij 'jonger' fietsmateriaal van mij gekocht, dus ik had verwacht dat de koop wel door zou gaan. Telkens als ik een deel gesorteerd en gefotografeerd had spraken we daar een prijs voor af. Hij heeft meer gedetailleerde foto's van mij gehad. Samen met een aantal oldtimer fietsen zaten we boven de 2000 euro. Omdat hij alles zou kopen en we al eerder nette zaken hadden gedaan hebben we uiteindelijk een bedrag daaronder afgesproken.

Ik verwacht nu niet zo'n hoog bedrag. Ook al heb ik natuurlijk met 35 jaar verzamelen er ook heel wat tijd en geld ingestoken.
Als ik het materiaal los zou verkopen kan ik uiteindelijk wel boven dat bedrag uitkomen, maar dan ben ik natuurlijk wel lang bezig. En die tijd ontbreekt me. Voor de meeste sleutelaars is dit een te grote partij. Ik zou 'm 20 jaar geleden ook interessant gevonden hebben, maar er niet zoveel geld voor over gehad hebben.

Groeten Jeroen
Plaats reactie