Lely bakkerscarrier

Vragen, discussies en info over transportfietsen.
yamaco charlie
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2022, 11.49

Re: Lely bakkerscarrier

Bericht door yamaco charlie »

De Lely "bakkerscarrier" is nu te koop.
Gegadigden?
Bijlagen
IMG_1206 (Middel).JPG
IMG_1202 (Middel).JPG
IMG_1201 (2) (Middel).JPG
IMG_1199 (2) (Middel).JPG
IMG_1198 (2) (Middel).JPG
IMG_1197 (2) (Middel).JPG
IMG_1196 (2) (Middel).JPG
IMG_1195 (2) (Middel).JPG
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Lely bakkerscarrier

Bericht door de rode »

Zonde !
yamaco charlie
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2022, 11.49

Re: Lely bakkerscarrier

Bericht door yamaco charlie »

Zonde? Waarom? De bakfiets is weer tiptop in orde, met zoveel mogelijk de originele delen en look. Hij verdient nu een goed huis. Krijg ik weer ruimte voor wat anders.
fietshobbyist
Berichten: 634
Lid geworden op: 13 mar 2019, 15.14
Locatie: Salland

Re: Lely bakkerscarrier

Bericht door fietshobbyist »

yamaco charlie schreef: 2 dec 2022, 21.25 De tekst die er nu opstaat refereert aan de vorige eigenaar die ook een Blikkenmuseum en een pannenkoek restaurant in Marle (gem Hellendoorn) bestiert. Hij heeft ca. 35 jaar geleden deze bakfiets gekocht voor een historische optocht in Marle en heeft daarna de bakfiets in zijn museum/restaurant gestald.
Charlie zal de bakfiets al wel verkocht hebben, maar de optocht zal ter gelegenheid van 1000 jaar Marle zijn geweest.
Volgens VdV 's eigen zeggen, vandaag, heeft hij daarna ook daadwerkelijk brood bezorgd met deze bakfiets - dus het ding was meer dan alleen voor de fun en daarom: waarvan akte.
Laatst gewijzigd door fietshobbyist op 19 jun 2023, 08.59, 1 keer totaal gewijzigd.
yamaco charlie
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2022, 11.49

Re: Lely bakkerscarrier

Bericht door yamaco charlie »

Dag Werner,

Dank voor je reactie. Wat jij schrijft komt volledig overeen wat de HvdV mij ook vertelde.
En nee, ik heb de bakfiets nog steeds in mijn bezit. Wel hebben zich er meerdere belangstellenden gemeld, maar de biedingen waren niet van dien aard dat ik er afstand van heb gedaan. Als er dus nog gegadigden zijn......
Plaats reactie