Als nieuwkomer lijkt dat ook mij een goed idee.
Even voorstellen: Mijn ChM van 1975, in het eerste jaar al een flinke klapper gehad: vork iets naar achteren gebogen, bovenbuis en schuine buis net buiten de balhoofdlugs een knikje omhoog....
Frame terug naar Gazelle en toen de -1976 opties- kabelstoppers op de bovenbuis plus de aangesoldeerde commandeurnokken er aan toegevoegd.
Kwam weer als nieuw terug, alles weer opgebouwd en er heel veel plezier aan beleefd.
Heb er tot in de jaren '90 mee gereden, maar daarna (droog, in huis) weggezet.
In maart '20 (covid!) onder het stof vandaan gehaald, nieuwe ketting, nieuwe binnenbanden en opgestapt....
Eerst een rondje om de buurt, toen één om de stad, daarna de Flevopolder in en uiteindelijk ook weer het oude land op.
In het eerste jaar trilde de aluminium bidonhouder kapot en is deze vervangen door een prachtig RVS exemplaar dat ik bij Marten scoorde.
Verder is alles nog in de ~1978 staat.
(plaatje is wat wazig, even klikken maakt 'm scherper)
Bruno