Nieuwjaars bijeenkomst

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Plaats reactie
rowejon
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 mei 2018, 07.35
Locatie: Zwolle

Nieuwjaars bijeenkomst

Bericht door rowejon »

Hoi,
Dank aan de bestuur voor, alweer, een gezellig bijeenkomst!
Gr
Jon
Desmond
Berichten: 67
Lid geworden op: 11 jun 2016, 12.42

Re: Nieuwjaars bijeenkomst

Bericht door Desmond »

Ik sluit mij aan bij Jon,

het was zeker een geslaagde dag, dank aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt, ook de mensen van Gazelle hebben hun best gedaan!
Persoonlijk vond ik de testrit op het model "van Stael" heel leuk, een heel plezierig rijdende fiets, afgezien van de ketting die tegen het kettingscherm rammelt als je over de cobblestones dendert!

Met vriendelijke groeten,
Desmond
Gebruikersavatar
deraptor
Berichten: 115
Lid geworden op: 2 feb 2019, 12.53
Locatie: Sint Anne

Re: Nieuwjaars bijeenkomst

Bericht door deraptor »

Inderdaad, bedankt voor de organisatie gisteren! Het was de eerste activiteit waar ik bij was. Erg leuk om wat van de gezichten te zien die achter de namen van dit forum schuil gaan. En al kende ik niemand nog echt, tussen mensen met dezelfde hobby voel je je al snel op je gemak.

Tijdens de quiz kwam trouwens het fietsje van de kleine keizer ter sprake. Deze op maat gemaakte Gazelle staat sinds een paar jaar in de vaste expositie van cultureel bezoekerscentrum de Aerden Plaats te Oude Bildtzijl, nadat we (ik zit in het bestuur daar) contact met de nazaten hebben gehad. Buiten bij de sluis staat tevens een bronzen beeld 'op ware grootte' van de berijder van deze fiets. Ik zou er niet speciaal voor om reizen, maar het is wel leuk om te zien.
Johan / algemeen fietsverslaafd, maar focus op Batavus racers / Mijn collectie op Instagram: @raptorlabz
Gebruikersavatar
non-fixie
Berichten: 649
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23.15

Re: Nieuwjaars bijeenkomst

Bericht door non-fixie »

Leuke en gezellige bijeenkomst. Dank aan het bestuur en aan Gazelle! Was de €5 dik waard. :)

Sfeerimpressie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Aberson
Berichten: 11
Lid geworden op: 7 mar 2018, 19.21

Re: Nieuwjaars bijeenkomst

Bericht door Aberson »

'n Prima georganiseerde en interessante dag in Dieren, hulde aan organisatie + medewerkers Gazelle!
Plaats reactie