Gratis voor een liefhebber: opknapper Gazelle damesfiets uit 1931 + opgeknapte Gazelle Transportfiets uit 1949

Plaats reactie
davidstevens
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2023, 10.34

Gratis voor een liefhebber: opknapper Gazelle damesfiets uit 1931 + opgeknapte Gazelle Transportfiets uit 1949

Bericht door davidstevens »

Hallo allemaal,

In mijn jeugd heel veel tijd besteed aan fietsen opknappen maar sinds de kinderen er zijn kom ik er simpelweg niet meer aan toe. Daarom twee projecten die iemand met liefde en passie mag komen ophalen:

Gazelle transportfiets - 26 inch - 1949
Dit is een Gazelle transportfiets 26 inch met framenummer 802312, dus uit 1949. Charles Wagenaar heeft hiervan de naaf nog gemaakt, fietst top. Er zit ook een drager bij voor melkbussen, die ik eigenlijk nooit gemonteerd heb. Zie foto van de losse melkbushouder. Ik heb hem even op Marktplaats geknald omdat ik anders de foto's niet kreeg geüpload. Zie https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... nt=app_ios. Mag voor een plekje met een goed thuis voor niks weg, alleen via dit forum.

Opknapper Gazelle damesfiets - 28 inch - 1931
Een Gazelle, 28 inch dames model met framenummer 495358, dus uit 1931. Potentiële mooie opknapper, is echt zonde om weg te doen. Lijkt me heel tof als deze naar een liefhebber gaat en die er iets mee kan doen. Gratis ophalen als je er een warm thuis voor hebt en iets leuks mee kunt doen!

Zie https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... nt=app_ios.
davidstevens
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2023, 10.34

Re: Gratis voor een liefhebber: opknapper Gazelle damesfiets uit 1931 + opgeknapte Gazelle Transportfiets uit 1949

Bericht door davidstevens »

Lieve mensen, ik krijg PB berichten maar kan deze niet beantwoorden. Is dat nog niet aangezet? De fietsen staan overigens in Breda!
rowejon
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 mei 2018, 07.35
Locatie: Zwolle

Re: Gratis voor een liefhebber: opknapper Gazelle damesfiets uit 1931 + opgeknapte Gazelle Transportfiets uit 1949

Bericht door rowejon »

Hoi,
Alleen leden van de vereniging kan PB's sturen.
Gr
Jon
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1574
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Gratis voor een liefhebber: opknapper Gazelle damesfiets uit 1931 + opgeknapte Gazelle Transportfiets uit 1949

Bericht door Fotomaan »

Leuk om die fiets weer eens voorbij te zien komen.
Ik wil hem wel ophalen maar dan zorg ik er voor dat die weer bij een liefhebber in ‘transportfietsland’ terecht gaat komen.
Voor mijzelf is de fiets namelijk te laag.
Maar dan komt de fiets dus wel weer goed terecht.

Groet Charles
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Supper15fiets
Berichten: 38
Lid geworden op: 23 sep 2013, 16.45

Re: Gratis voor een liefhebber: opknapper Gazelle damesfiets uit 1931 + opgeknapte Gazelle Transportfiets uit 1949

Bericht door Supper15fiets »

ik heb wel interesse on de dames fiets
Plaats reactie