Beste wensen 2024

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Desmond
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jun 2016, 12.42

Re: Beste wensen 2024

Bericht door Desmond »

De nieuwjaarsbijeenkomst was zeker héél geslaagd,
de locatie en ontvangst was verrassend mooi, interessante lezingen van Otto en Theo, waarbij de weigerende Power point vertoning van Otto hem niet van zijn stuk bracht en hij boeiend over de geschiedenis van Locomotief vertelde!
Mooie plaatjes en filmpjes over de geschiedenis van behendigheids en kunstrijden door Theo.
Hartelijk dank aan allen die deze dag mogelijk hebben gemaakt, ik denk dat allen een prachtige dag hebben gehad!
Tot ziens en met hartelijke groeten,
Desmond Jans
Beau-Velo
Berichten: 319
Lid geworden op: 27 feb 2019, 20.39
Locatie: Eindhoven

Re: Beste wensen 2024

Bericht door Beau-Velo »

non-fixie schreef: 7 jan 2024, 19.32 Een hele leuke bijeenkomst! Dank aan Maarten, Henk, Otto, Theo en alle anderen die hebben bijgedragen. Goeie verhalen, leuke mensen en prachtige fietsen.

En mooie auto's! Heb even gekeken wat deze moest kosten, want wil ik wel.

Moet het helaas voorlopig toch maar even bij fietsen houden. En ik dacht dat een René Herse duur was ... :o

Afbeelding
Geweldig mooie auto inderdaad. Dacht aan een Lancia Appia. Ken Siata van open zomer autootjes op basis van een Fiat 500
Uit mijn hoofd heten die Spring als in lente!
Een extra rondje rond de auto leerde dat de wielkasten nog in de grondlak stonden en beide deuren niet mooi sloten.
Ik denk dat ik niet wil weten hoeveel plamuur hier in zit en om maar te zwijgen wat dit ding moet kosten.
Gebruikersavatar
non-fixie
Berichten: 663
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23.15

Re: Beste wensen 2024

Bericht door non-fixie »

Ik vond hem hier, inclusief de - slik! - vraagprijs:

https://www.classic-trader.com/nl/oldti ... 951/360978
Beau-Velo
Berichten: 319
Lid geworden op: 27 feb 2019, 20.39
Locatie: Eindhoven

Re: Beste wensen 2024

Bericht door Beau-Velo »

Die heb net effe niet liggen! Niet normaal. Maar je mag er wel in meedoen aan de mille miglia!
Woldman
Berichten: 183
Lid geworden op: 15 jan 2023, 07.46
Locatie: Amsterdam

Re: Beste wensen 2024

Bericht door Woldman »

Ja dat is een beste prijs.
En dan is ie ook nog niet origineel door die andere motor.
Geen “matching numbers”, in de advertentie zelfs helemaal geen nummers. Altijd gedacht dat dat de heilige graal is bij oldtimers.
En dan toch die prijs.
Plaats reactie