Tweede editie van de Gelderse herfstrit

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Loopt spaak
Berichten: 384
Lid geworden op: 28 dec 2019, 19.04
Locatie: Veluwe

Tweede editie van de Gelderse herfstrit

Bericht door Loopt spaak »

Beste rijwiel liefhebbers.

Ik wil jullie graag uitnodigingen voor de tweede editie van de Gelderse herfstrit.

In 2023 ben ik gestart met deze rit en na vele positieve reacties wil ik hem graag nog een keer organiseren.

Het concept blijft hetzelfde maar de tweetal ritjes zullen anders zijn.

De verzamelplaats is de kampvuurplaats op recreatiegebied Bussloo. Dat is ook de plek waar we steeds terugkomen.
De twee ritten zullen ongeveer 15 kilometer per rit zijn en is geschikt voor allerlei rijwielen en leeftijden.

Het idee achter deze dag is dat iedereen welkom is. Dus ook als fietsen wat moeilijker is geworden. Zelfs als fietsen helaas niet meer lukt.
De hele dag zal het kampvuur branden en iedereen staat vrij om te kiezen wat ze willen. Dus je kan 1 of 2 tochten fietsen of geheel of gedeeltelijk bij het kampvuur te blijven.

Ook zal er tijd en ruimte zijn om fietsen en onderdelen te ruilen of te verkopen. Dit op ieder zijn eigen initiatief.

Meedoen met de rit is gratis en dat geldt ook voor het parkeren. Wel is het idee dat iedereen wat te eten en drinken meeneemt om te delen met de andere deelnemers. Er is een kampvuur en een barbecue aanwezig dus hopelijk spelen jullie daar op in.😁

Datum van rit is zondag 13 oktober 2024
Ontvangt tijd is om 10 uur.
Begin van de eerste rit zal ergens rond 11 uur zijn.

Aanmelden via Thomassen13@icloud.com

Verdere details over locatie en mogelijkheden ontvang je via de mail.

Laagdrempelig en relax aan doen zijn de sleutel woorden van deze dag!

Zijn er vragen ontstaan dan kunnen jullie mij altijd benaderen.

Groeten Erik
Gebruikersavatar
austral man
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 sep 2022, 19.12

Re: Tweede editie van de Gelderse herfstrit

Bericht door austral man »

Hoi,ik kom zeker.Het is me afgelopen jaar heel goed bevallen.Hopelijk hebben we dit jaar net zulk prachtig weer.

Hans
9Bicy6clet!!3
Berichten: 400
Lid geworden op: 11 feb 2014, 22.13

Re: Tweede editie van de Gelderse herfstrit

Bericht door 9Bicy6clet!!3 »

Hallo Erik,

Wij zijn ook van de partij ,hopelijk net zo gezellig als de 1e keer en mooie omgeving,

Groetjes Hans
Beau-Velo
Berichten: 318
Lid geworden op: 27 feb 2019, 20.39
Locatie: Eindhoven

Re: Tweede editie van de Gelderse herfstrit

Bericht door Beau-Velo »

Dat was afgelopen jaar erg leuk georganiseerd Erik! Daar wil graag nog een keer aan meedoen.
Staat reeds op de kalender.

Groeten Martijn
Gebruikersavatar
Loopt spaak
Berichten: 384
Lid geworden op: 28 dec 2019, 19.04
Locatie: Veluwe

Re: Tweede editie van de Gelderse herfstrit

Bericht door Loopt spaak »

Wat een positieve reactie’s allen.👍

En leuk dat jullie weer mee willen fietsen. Als het net zulk weer wordt als afgelopen jaar dan is het weer helemaal perfect..

Willen jullie mij een plezier doen en mij heel even een (kort) mailtje doen. Dat is voor mijn administratie en vervolg correspondentie makkelijker.

Alvast bedankt.

Groeten Erik
Plaats reactie