witte/creme banden zonder reflectie gezocht

Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 1261
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.39
Locatie: Schilde (Antwerpen-B)
Contacteer:

Re: witte/creme banden zonder reflectie gezocht

Bericht door asterduc »

maartenB schreef:Ja, wat is het merk bijvoorbeeld? Is dat Ralson? Komt dat uit India ofzo?
Ik vind ze wel mooi hoor!
volledig mee eens Martin, ik vind ze er ook super uitzien en ze komen inderdaad uit India.
fongers schreef:Ik had ook van die witte banden van Marktplaats. Ralson is het merk van die banden. Ik vind ze vreselijk rijden. Deze banden zijn veel te stug.
Daar sluit ik me bij aan Mark.
Heb laatst een ander model Ralson op 2 Gazelle's gelegd.
In beide gevallen kreeg ik de band niet mooi recht op de velg (zowel een oude originele als een nieuwe 'dingeshorst').
Zelfs ingewreven met glijmiddel bleef hij in een S op de velg liggen. Dan maar veel druk erop gezet om hem vlak tegen de velg te laten springen. Het enige wat sprong was de binnenband, natuurlijk van het achterwiel en nadat de sprokke lakdoek kast er reeds op lag.
Dan heb je wel even genoeg van zulke banden. Of ze dat allemaal hebben weet ik natuurlijk niet.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 1261
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.39
Locatie: Schilde (Antwerpen-B)
Contacteer:

Re: witte/creme banden zonder reflectie gezocht

Bericht door asterduc »

Michiel Röben schreef:Ik denk niet dat een particulier hier kan kopen, misschien als vereniging eens een balletje opgooien?
Kunnen we als een groep bestellen? Ik heb het idee dat als we een partij bestellen de banden rond de 10 euro liggen.
Michiel,
ik meen mij te herinneren dat afhankelijk van het model, 300 tot 500 stuks het minimum aantal is. Dus als je je geroepen voelt ... :D
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: witte/creme banden zonder reflectie gezocht

Bericht door regina »

hai hier regina het merk is in elk geval geen ralson maar ik moet even navragen wat wel precies ik wist het wel maar ben het vergeten het begon met een d ik heb ze nog niet op een fiets uitgeprobeerd maar volgens mij fietsen ze superligt door dat middenblokje is het net een beetjes een racefietsband dus weinig weerstand oja ze zijn ook antielek ik meld het merk nog wel even grt regina
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: witte/creme banden zonder reflectie gezocht

Bericht door regina »

hai hier regina het merk is in elk geval geen ralson maar ik moet even navragen wat wel precies ik wist het wel maar ben het vergeten het begon met een d ik heb ze nog niet op een fiets uitgeprobeerd maar volgens mij fietsen ze superligt door dat middenblokje is het net een beetjes een racefietsband dus weinig weerstand oja ze zijn ook antielek ik meld het merk nog wel even grt regina
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: witte/creme banden zonder reflectie gezocht

Bericht door regina »

en ik kan ook wel voor enigzins gereduceerd bedrag partijen aanbieden hoeveelheid zelf te bepalen maar moet wel even in overleg heeft dus ook q.a. levering even wat tijd nodig dan grt.regina
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: witte/creme banden zonder reflectie gezocht

Bericht door regina »

hai hier regina het merk is dresco van de witte bandjes groetjes regina
Plaats reactie