Ja, maar die zijn niet uitwisselbaar met de naven na Modell 53.
Groeten, Y.
Torpedo Dreigang
Re: Torpedo Dreigang
Sportief fietsend!
Ik zal morgen even kijken of ik er wat plaatjes van kan schieten. Bovenbuisschakelaar was er tot 1953, maar bij Torpedo altijd met een ketting-stang overbrenging naar de achteras. Lastig aan te komen of duur. Ik heb er een fiets mee, rijdt wel heel leuk.FongersFreak schreef:Hallo Maarten
Daar heb ik wel interesse in, maar ik zou wel graag een fototje willen zien, even kijken of hij niet té modern lijkt
groetjes
levi
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Beste,
Ik ben op zoek naar een naaf H3111. Is deze nog steeds beschikbaar?
Ik ben op zoek naar een naaf H3111. Is deze nog steeds beschikbaar?
asterduc schreef: ↑14 okt 2015, 10.02een verweerde Torpedo ga je moeilijk vinden. Dat chroom van Sachs is zo goed dat het alles overleeftFongersFreak schreef:Ik ben opzoek naar een Torpedo dreigang naaf met terugtraprem. Hij mag wat verweerd zijn maar hij moet wel goed schakelen. Het liefst met een shifter erbij.![]()
Wel verstandig dat je geen SA verkiest, vooral als je slechts 1 rem hebt, want dan kom je bij de TCW naaf uit en die remwerking is niet echt betrouwbaar!
Ik heb nog wel een paar Sachs H3111 liggen, dat is een Dreigang met terugtraprem, zowel een complete set NOS als een losse gebruikte naaf. Stuur maar pb of email als je er interesse hebt.