een nieuwe liefhebber

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Fonzie

een nieuwe liefhebber

Bericht door Fonzie »

hallo,
ik ben Fonzie, 49 jaar en ik woon in Diessen. ik heb al 39 jaar een bakfiets die ik toen van mijn vader gekregen heb. het was toen al een oude afgeleefde bakfiets die ooit van de kolenboer geweest. Volgens een paar oude bekende is van voor de oorlog. De bak was verrot, ik heb 'm toen zo goed als ik kon een beetje opgeknapt, voor de bodem van de bak heb ik een ouwe deur gebruikt met een paar planken er tegen aan. Beetje bij beetje kreeg ik hier en daar wat zodat ik de bakfiets rijdende kon houden.
Die bakfiets word sinds die tijd voor alles en nog wat gebruikt.
Nu vond ik het tijd om 'm eens goed onder handen te nemen en op te knappen. ik heb 'm helemaal gestript en ga er iets moois van maken. Terwijl ik op het net een beetje aan het rond kijken was waar ik aan onderdelen kan komen kwam ik hier terecht. Bingo.
Ik ga eerst eens op deze site rondneuzen en wie weet kunnen we elkaar helpen.
mvg Fonzie
maartenB

Re: een nieuwe liefhebber

Bericht door maartenB »

Van harte welkom op het forum!!!!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
wimjansen

Re: een nieuwe liefhebber

Bericht door wimjansen »

Hallo Fonzie,
Volgens mij heb je een mooi project, in afleveringen, te pakken. Welkom op het forum. Soms heeft iemand goede raad maar soms heb je zelf de oplossing al eerder gevonden :). We zijn benieuwd naar foto's, zoals het wás, zoals het is en helemaal zo als het wordt!

groet van
Wim
DCR gaat nooit verloren....
Plaats reactie