Ik noemde het al in een eerder berichtje: op 8 en 9 februari a.s. wordt in Denpasar op Bali het jaarlijkse oude fietsen evenement van onze Indonesische zusterclub KOSTI gehouden. Het programma is nog niet bekend, maar het zal een groots festijn worden met allerlei activiteiten en veel oud rollend materieel.
Omdat er rechtstreeks op Denpasar wordt gevlogen vanuit Amsterdam kun je een prachtige reisje van ca. tien dagen naar dit bijzondere hindoeïstische eiland maken voor ca. 1500 euro all in; heerlijk weer, ongekende gastvrijheid, prachtige cultuur en smullen voor de liefhebber van oude Nederlandse fietsen.
Het zou leuk zijn als er een paar liefhebbers mee gaan; ik vertrek waarschijnlijk op 5 februari.
groet, Jos
Bali
Re: Bali
Dag Jos,
Het lijkt mij een geweldige ervaring en ik houd me even aanbevolen voor 2015! Bali staat namelijk reeds in mijn planning voor 2014.
Ik ga dan niet voor een fietsen evenement maar om te duiken.
Het zou mooi zijn een paar reuzen manta´s te spotten in plaats van een paar mooie fietsen (hoewel dat laatste ook altijd mooi meegenomen is natuurlijk)...
Het lijkt mij een geweldige ervaring en ik houd me even aanbevolen voor 2015! Bali staat namelijk reeds in mijn planning voor 2014.
Ik ga dan niet voor een fietsen evenement maar om te duiken.
Het zou mooi zijn een paar reuzen manta´s te spotten in plaats van een paar mooie fietsen (hoewel dat laatste ook altijd mooi meegenomen is natuurlijk)...

Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
Re: Bali
Prima, Jasper. Overigens is Bali niet de plek waar je veel oude fietsen zult tegenkomen; wat dat betreft is er op (het grotere en vlakkere) Java veel meer bewaard gebleven, ook omdat daar de meeste Nederlanders zaten. Op het Kosti-congres in februari komen liefhebbers uit heel Indonesië met hun fietsen naar Bali.
groet, Jos
groet, Jos