Ik droomde al ze te kunnen kopen en ze stiekem aan de kant te leggen voor een fiets met mooiere lugs dan die van mijn grootvader. Maar mooie pedalen zijn duurder dan ik mij kan veroorloven. Heb juist nog een nieuw zadel aangeschaft voor mijn dagelijkse fiets (die ik nooit gebruik) en mijn kruisframe gaat ook nog geld kosten. Even niet aan beginnen dus
Elk onderdeel is naar mijn mening verspilling om in een vitrine te leggen. It's made to use. Ik leg persoonlijk pas iets in de vitrine als het nog toonbaar maar defect is (bijv. een dynamo met een te zwakke magneet).
dit is voor alle clubberts ik heb ook wel intresse in een eventuele ruil tegen fongersdingen b.v. een stel mooie witte fongerspedalen zou mij wel passen m,v.g regina
hai durabo in principe zijn al mijn fietsen al voorzien van sturen en heb ik er zelf ook nog wat zwerven maar wat eventueel wel intressant kan zijn is welke handvatten er bij die van jou opzitten want een stuur of wat met de orginele handvatten kan dan wel weer intressant zijn laat me maar even weten m.v.g. regina
@Y, ik heb hier ook wat 'troep' (als je dergelijke zooi op marktplaats ziet, mooi laten liggen... ) in de (vitrine)kast liggen die nog op zoek is naar een fiets die het waard is om het op te monteren... Ik ben het eens met je stelling echter voor deze spullen heb ik een dergelijke fiets nog niet kunnen vinden. Tot die tijd blijven ze netjes in de kast. Had jij niet toevallig een bijzondere CCG staan?
@Regina, ik heb een set NOS Fongers (weer en wind) damespedalen liggen. Een eventuele ruil zou wel een goede moeten zijn... Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar originele Fongers posters. Die van het Velorama zijn natuurlijk ook mooi maar de originele staan nog op het wensenlijstje.
Laatst gewijzigd door JasperA op 15 dec 2013, 11.34, 1 keer totaal gewijzigd.