Vandaag is het wat mooier weer, dus ik zal wat foto's maken.
Nog wat specs van mijn fiets, daaruit komt ook weer naar voren dat hij minder luxe is: Weinmann alu velgen, Union voornaaf, Weinmann Junior remmen (originele inschuifbare remblokken!), Locomotief (Lucifer) dynamo, Lucifer (type weet ik uit mijn hoofd niet) koplamp.
Locomotief tour de france
Re: Locomotief tour de france
Sportief fietsend!
Er zat overigens een Phillips trapas uit 1960 in, die heb ik inmiddels vervangen (cups konden blijven zitten). De SA FW naaf is uit 1961.
Het voorspatbord bleek overigens geheel overgeschilderd, daardoor een nauwelijks zichtbaar kleurverschil met het achterspatbord. Overigens zijn er ook geen penseelstreken zichtbaar, dus het is best netjes gedaan. Mocht nog iemand een nette in gebroken wit met originele moffel hebben liggen, dan houdt ik me wel aanbevolen.
Daarnaast zoek ik nog van die inschuifbare remrubbers van Weinmann.
Hierbij overigens ook de foto's (zonder pedalen).
Het voorspatbord bleek overigens geheel overgeschilderd, daardoor een nauwelijks zichtbaar kleurverschil met het achterspatbord. Overigens zijn er ook geen penseelstreken zichtbaar, dus het is best netjes gedaan. Mocht nog iemand een nette in gebroken wit met originele moffel hebben liggen, dan houdt ik me wel aanbevolen.
Daarnaast zoek ik nog van die inschuifbare remrubbers van Weinmann.
Hierbij overigens ook de foto's (zonder pedalen).
- Bijlagen
-
- S5000059.JPG (499.81 KiB) 2970 keer bekeken
-
- S5000058.JPG (158.1 KiB) 2970 keer bekeken
-
- S5000057.JPG (490.31 KiB) 2970 keer bekeken
-
- S5000056.JPG (348.85 KiB) 2970 keer bekeken
-
- S5000055.JPG (150.65 KiB) 2970 keer bekeken
-
- S5000054.JPG (150.65 KiB) 2970 keer bekeken
-
- S5000053.JPG (493.04 KiB) 2970 keer bekeken
Sportief fietsend!
Beste mensen,
Inmiddels heb ik besloten de groene Locomotief TdF van de hand te gaan doen. Wie interesse heeft graag een pb sturen.
Er zit dus een Titan stuur op, wat er eigenlijk niet op hoort. Dit is echter wel een stuur met een minimale waarde van 50 euro. Graag een bod naar waarde dus.
De fiets is helemaal herzien en nieuwe buitenbanden.
Groeten, Y.
Inmiddels heb ik besloten de groene Locomotief TdF van de hand te gaan doen. Wie interesse heeft graag een pb sturen.
Er zit dus een Titan stuur op, wat er eigenlijk niet op hoort. Dit is echter wel een stuur met een minimale waarde van 50 euro. Graag een bod naar waarde dus.
De fiets is helemaal herzien en nieuwe buitenbanden.
Groeten, Y.
Sportief fietsend!