melkbussendrager

Vragen, discussies en info over verlichting, bagagedragers, reclamevoorwerpen, fietsprullaria etc.
australman
Berichten: 215
Lid geworden op: 15 jan 2013, 10.49
Locatie: provincie Groningen

melkbussendrager

Bericht door australman »

DSC02287.JPG
DSC02287.JPG (162 KiB) 7018 keer bekeken
DSC02286.JPG
DSC02286.JPG (165.24 KiB) 7018 keer bekeken
Hallo.Ik heb hier een bagagedrager t.b.v. het vervoer van melkbussen liggen,heeft iemand van het forum daar misschien belang bij?Zelf rij ik zelden met melkbussen,vandaar dat hij weg mag.

mvrgr Hans
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: melkbussendrager

Bericht door regina »

hai hier regina dat is nu net wat ik zoek voor mijn transporter dat is er eentje met 28inch wielen, ik hoop dat ie past, hoe gaan we dat eventueel doen , iets ruilen zou mij het beste passen en anders hoor ik graag even wat de financiele vergoeding moet zijn m.v.g. regina
australman
Berichten: 215
Lid geworden op: 15 jan 2013, 10.49
Locatie: provincie Groningen

Re: melkbussendrager

Bericht door australman »

Hallo Regina.Ik ben ook een voorstander van ruilen.Misschien heb je een leuke koplamp voor mijn Juncker kruisframefiets?Het rek past op een 28 inch transportfiets,heb ik gecheckt.

mvrgr Hans
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: melkbussendrager

Bericht door regina »

hai australman ik heb misschien wel iets ,in welke staat is de kruisframe, als nieuw of weldoorleefd , in elk geval heb ik een grote lucifer doorleeft kopervernikkelt meer koper dan nikkel, en/of zo,n grote philips met logo zwart met nikkelen rand ook enigzins doorleeft,helemaal mooi zou zijn als we ook nog kunnen ruilen zonder verz.kosten, ik woon in groningen maar ik ben ook van plan met de transporter volgend jaar aan enige fietstochten mee te gaan doen, dus daar ruilen is ook mogelijk al duurt dat nog wel even ,en misschien heb jij nog ideeen om e.e.a. op te lossen ik hoor wel even van je m.v.g. regina
australman
Berichten: 215
Lid geworden op: 15 jan 2013, 10.49
Locatie: provincie Groningen

Re: melkbussendrager

Bericht door australman »

Hoi regina.Omdat ik eigenlijk al omkom in de leuke spullen en ik een beetje aan het opruimen ben,wil ik er het liefst zo snel mogelijk van af.Als je bereid bent de verzendkosten te vergoeden
(6,75) krijg je hem kado en stuur ik hem op.Heb ik natuurlijk wel een adres nodig.

Hans
Gebruikersavatar
benjamin
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2014, 22.35

Re: melkbussendrager

Bericht door benjamin »

hallo hans

ik heb het forum van de oude fiets ook gevonden :D

ik heb de band er al om zitten
hij past er precies op
nog bedankt hiervoor :D

nog een prettig weekend

groeten Benjamin Fekkes Midwolda :D
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: melkbussendrager

Bericht door regina »

hai australman hier regina ik heb mijn gegevens via p.b. gegeven ik hoop dat dat aankomt en om het helemaal te regelen heb ik dus jou rek.nr. nodig dus als ja mij even een p.b. met jou gegevens stuurt graag dan komt alles voorelkaartjes m.v.g. regina
australman
Berichten: 215
Lid geworden op: 15 jan 2013, 10.49
Locatie: provincie Groningen

Re: melkbussendrager

Bericht door australman »

Moi.Hij gaat morgen op de post,mijn rekeningnummer doe ik er bij.

Hans
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: melkbussendrager

Bericht door regina »

zo kan dat ook bedankt voor het vertrouwen en de drager natuurlijk m.v.g. regina
australman
Berichten: 215
Lid geworden op: 15 jan 2013, 10.49
Locatie: provincie Groningen

Re: melkbussendrager

Bericht door australman »

DSC02296.JPG
DSC02296.JPG (164.89 KiB) 6863 keer bekeken
Moi.Deze ochtend vroeg het pakket in stijl naar de post gebracht.

Hans
Plaats reactie