Beste Hans,
Kun je me een mailtje sturen op yorick _ online [apenstaartje] hotmail [punt] com ?
Met vriendelijke groeten,
Y.
Gezocht: vintage pompje 46cm
Re: Gezocht: vintage pompje 46cm
Sportief fietsend!
Beste Hans,
Bedankt voor de pompjes. Ik heb het lange pompje wat moeten inkorten om 'm passend te krijgen, maar dat is helemaal goed gekomen. Het andere pompje had wat aanpassingswerk bij de bevestiging van het slangetje nodig. Beide pompjes van een nieuw slangetje en pompleertje voorzien en nu klaar voor gebruik. De lange pomp zit inmiddels op de Fongers CCG-60.
Groeten, Y.
Bedankt voor de pompjes. Ik heb het lange pompje wat moeten inkorten om 'm passend te krijgen, maar dat is helemaal goed gekomen. Het andere pompje had wat aanpassingswerk bij de bevestiging van het slangetje nodig. Beide pompjes van een nieuw slangetje en pompleertje voorzien en nu klaar voor gebruik. De lange pomp zit inmiddels op de Fongers CCG-60.
Groeten, Y.
Sportief fietsend!
-
Omdat ik niet helemaal opgelet heb
, ben ik nog steeds op zoek naar een pompje van 46cm. Heeft iemand nog zoiets liggen? Ik heb evt een zwart Apex pompje met beugel en een witte met een kleine barst in het handvat te ruil. Een Philips A bakelieten achterlichtje (werkend) heb ik ook in de aanbieding.
Groet,
Dennis

Groet,
Dennis