Dagblad van het Noorden

Voor alle off-topic zaken.
Plaats reactie
jrietveld

Dagblad van het Noorden

Bericht door jrietveld »

Vandaag een paginagroot artikel in het Dagblad van het Noorden over de fiets en zijn geschiedenis. Als gebruikte bronnen worden vermeld: rijwiel.net, fongers.net en oudefiets.nl en groninger-fietsen.nl! De pagina is op A3 formaat te bestellen.
Leuk, dit soort uitingen.

groet, Jos
Bijlagen
DvhN 20-1-2014.jpg
DvhN 20-1-2014.jpg (114.25 KiB) 4398 keer bekeken
JasperA

Re: Dagblad van het Noorden

Bericht door JasperA »

Zo! Had ik vanwege de nieuwe indeling toch bijna even dit bericht gemist! Ik ga maar eens wat meer gebruik maken van de "nieuwste forumberichten" en "actieve onderwerpen" knop. Die had ik nog niet gevonden... :roll: Een RSS feed koppeling zou nog mooier zijn.

Super dat dit zo uitgebreid in het dagblad stond! Ik vroeg me al af waarom de bezoekersaantallen van mijn website gisteren ineens een piek(je) vertoonden.

Waar kan ik de A3 pagina bestellen?

En stond er groninger-fietsen.nl of groninger-rijwielen.net? Via Groninger-rijwielen.nl wordt je ook wel naar mijn website gedirigeerd maar via Groninger-fietsen.nl niet.

Ik was al druk aan het zoeken op Google of ik niet per ongeluk een collega website had gemist... :o
Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
Eysfan

Bericht door Eysfan »

JasperA schreef:Zo! Had ik vanwege de nieuwe indeling toch bijna even dit bericht gemist! Ik ga maar eens wat meer gebruik maken van de "nieuwste forumberichten" en "actieve onderwerpen" knop. Die had ik nog niet gevonden... Een RSS feed koppeling zou nog mooier zijn.
Of volg de rode 'sterretjes', dan mis je geen enkel nieuw bericht :idea:
Je kunt je ook abonneren op rubrieken die je wilt volgen, bij elke nieuw bericht ontvang je dan een mailtje.

Sjoerd
jrietveld

Bericht door jrietveld »

Hoi Jasper,

Er stond natuurlijk www.groninger-rijwielen.net als bron.

De plaat op A3 formaat is te bestellen via www.dvhn.nl/inbeeld en dan zoeken op datum 20-1-2014 of fietsen. Kosten 3 euro.

groet, Jos
JasperA

Bericht door JasperA »

Gelukkig! Ik zal de pagina even bestellen...
Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
Plaats reactie