andere banden gemonteerd

Vragen, discussies en info over verlichting, bagagedragers, reclamevoorwerpen, fietsprullaria etc.
Stephan

Re: andere banden gemonteerd

Bericht door Stephan »

Je vroeg eigenlijk wie er nog op rond fietst, maar vooruit.
Ik heb nog twee Vredestein Tippelaar liggen (lagen op mijn Gazelle PTT fiets).

Groeten,
Stephan
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Alweer een aantal weekjes geleden stonden er op marktplaats twee Vredestein Anti Slip spekbanden in de kleur rood aangeboden. Dus die waren er ook al, niets nieuws onder de zon.

Hetzelfde geldt voor de blauwe banden in de Empo onderdelencatalogus in onze documentatiebank.

Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Nick013

Bericht door Nick013 »

Durabo88 schreef:Alweer een aantal weekjes geleden stonden er op marktplaats twee Vredestein Anti Slip spekbanden in de kleur rood aangeboden. Dus die waren er ook al, niets nieuws onder de zon.

Hetzelfde geldt voor de blauwe banden in de Empo onderdelencatalogus in onze documentatiebank.

Groeten, Y.
Het gaat ook niet over iets nieuws, maar banden die je weinig tot zelden meer tegenkomt... :roll:
Less is more :mrgreen:
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

mooi fietske nick. rijd tie alweer?? heb nog een bijpasende dames te koop staan.

ikzelf heb op een x frame vredesteijn doeto banden staat ook op het loopvlak doeto. verder hetzelfde setje als nick op een sport luxe. en rijd met alles gewoon ook rond. daar zijn ze ook voor he.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Nick013

Bericht door Nick013 »

Hey Eli!

ja bijna :mrgreen: En ik heb al een bijpassende toch :lol:
Bijlagen
Gazelle sport dames1950-1.jpg
Gazelle sport dames1950-1.jpg (110.7 KiB) 6319 keer bekeken
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Oh ok, pfff, voor mijn legerfietsen heb ik nog wel wat oude banden liggen, maar daar rijdt ik eigenlijk niet meer op. Nl. Trelleborg (Zweeds) en Maloya (Zwitsers).

Op m'n Durabo sportfiets liggen Vredestein banden in gumwall uitvoering zonder reflectie. Idem, van Swallow op mijn Eroba. Verder Vredestein Anti Slip spekbanden op mijn Durabo omafiets.

Ach ja, iedereen doet het weer anders.
Sportief fietsend!
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Beste Nick,

Dat voorbandje is al een aardig tijgerprint bandje, lekker krokant dus. Is ie ook een beetje plakkerig aan de buitenkant.

Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Elibert van Dalen

kleur is goed nick. spatborden niet ;)
maar dat is ook een mooi aport fietske idd. heeft die een dicht stukje waar geen chrome neusje op kan? edit zie t al. zeldzame spatbordjes die ook ook. zie je weinig meer net als je andere sport.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

Nick013

Bericht door Nick013 »

Durabo88 schreef:Beste Nick,

Dat voorbandje is al een aardig tijgerprint bandje, lekker krokant dus. Is ie ook een beetje plakkerig aan de buitenkant.

Groeten, Y.
Ja, deze banden zijn totaal versleten en vallen helemaal uit elkaar... :lol: Ze zijn eerder uitgedroogd en hard, dan plakkerig ;)

@ Eli: ja, dit is weer zo'n afwijkend model sport met ander voorspatbord ;) Geen idee eigenlijk, of er wel een neusje op hoort? Fiets is uit 1951 overigens ;)
Bijlagen
gazelle sport 1950dames-7.jpg
gazelle sport 1950dames-7.jpg (83.19 KiB) 6318 keer bekeken
Elibert van Dalen

nee bij deze serie hoort er geen neusje op. wel apart dat ze dat toen gevoerd hebben bij een paar serie,s

Plaats reactie