Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Gfoppenkzn

Even voorstellen

Bericht door Gfoppenkzn »

Goejedag,

ik ben nieuw op dit forum en de eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat de belangrijkste reden is om een goed thuis voor mijn oude Gazelle te vinden. Een jaar of 10 geleden kreeg ik hem van mijn overbuurvrouw. Hij was van haar man geweest en gezien de leeftijd van mijn buurman zou hij hem zo maar zelf nieuw gekocht kunnen hebben ;-) Mijn idee was om de fiets op te knappen, maar verder dan een paar nieuwe banden, kettingkast en jasbeschermers is het nooit gekomen. Wel heb ik er met veel plezier jaren op gefietst en eerlijk is eerlijk, hij fietst heerlijk. Het leuke is dat hij nog erg orgineel is, maar helaas heb ik nog steeds geen tijd gevonden voor een echte restauratie. Ik ben daarom op zoek naar een liefhebber die er iets mee wil en kan en wil hem vooral geen eenzame dood als stationsfiets laten sterven. Dat heeft hij na zoveel jaren trouwe dienst niet verdient. Dus heb je interesse, laat het dan even weten. Het framenummer is 654681

Hart.grt. Goossen
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (177.48 KiB) 1717 keer bekeken
Gert V.

Re: Even voorstellen

Bericht door Gert V. »

Hartelijk welkom,

Ben zeker geïnteresseerd, de ruimte in de schuur is wat beperkt, maar daar is wel iets op te vinden. Stationsfiets is in mijn ogen ook zonde. Ik weet niet waar de fiets staat, dus las nog niemand zich gemeld heeft om zich om de fiets te verzorgen houd ik me graag aanbevolen. U kunt contact opnemen via email gverseput@yahoo.com

Met vriendelijke groet,
Gert
Plaats reactie