Hoi allemaal,
Ik heb een union climax die al jaren in mijn schuur staat. Ik heb hem ooit gekregen en ik wist dat ie behoorlijk oud is. Nu wilde ik hem eigenlijk naar de stort brengen omdat ik een andere fiets heb en deze een opknapbeurt verdient. Als blijkt dat hij echt oud is dan hou ik hem en probeer ik hem op te knappen.
Het framenummer is: 159844 als ik het goed heb.
Heeft iemand enig idee hoe oud hij is?
Groeten Robert
Union climax
Re: Union climax
Leuk! Er zijn niet veel oude Unions.
Als je het framenummer goed leest, ergens midden jaren 30. Geef eens wat foto's, dan kunnen we er meer over zeggen. En nee, niet naar de stort brengen!!
groetjes,
Maarten
Als je het framenummer goed leest, ergens midden jaren 30. Geef eens wat foto's, dan kunnen we er meer over zeggen. En nee, niet naar de stort brengen!!
groetjes,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Ik zal er zo snel mogelijk foto's opzetten. Heb ik nu op mijn telefoon staan maar weet zo snel niet hoe ik die van mijn telefoon op de ipad kan zetten, maar komt goed!
-
Hieronder enkele foto's van de fiets;
Hoi Robert,
Het nummer op die buis is niet het framenummer. Waarschijnlijk staat dat hoger op de buis, in de lug.
Je fiets is uit de periode 1975-1980, schat ik.
Voor de meeste mensen op dit forum niet erg bijzonder, maar wellicht heb je er zelf een leuke dagelijkse fiets aan als je de voorvork weet te richten.
groetjes,
Maarten.
Het nummer op die buis is niet het framenummer. Waarschijnlijk staat dat hoger op de buis, in de lug.
Je fiets is uit de periode 1975-1980, schat ik.
Voor de meeste mensen op dit forum niet erg bijzonder, maar wellicht heb je er zelf een leuke dagelijkse fiets aan als je de voorvork weet te richten.
groetjes,
Maarten.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net