Vandaag is de 4e en laatste sleuteldag succesvol afgerond.
Hierbij een linkje met foto's. Groet, Rutger
https://onedrive.live.com/redir?resid=4 ... der%2c.JPG
Basiscursus Sleutelen voltooid
-
Re: Basiscursus Sleutelen voltooid
Het is er voor mij niet meer van gekomen om eens mee te kijken Maar het ziet er nuttig, leuk en gezellig uit Rutger!
Groeten,
Maarten
Groeten,
Maarten
Re: Basiscursus Sleutelen voltooid
Ik ga in herhaling vallen: het was een super cursus!
Allereerst is gewoon leuk om met andere fietsenliefhebbers te sleutelen. Daarnaast was de locatie (een groot fietstechniek-lokaal op school) natuurlijk ideaal. En tot slot: wat fijn dat Rutger, Jos, Harry en Hans zo uitgebreid de tijd hebben genomen om ons wegwijs te maken in het fietsenmakers-ambacht en ons de fijne kneepjes van het vak te leren.
Maar toch een kritische noot: de cursus was natuurlijk veel te kort, we zijn nog helemaal niet klaar
Van de tien praktijk-modules hebben de meesten van ons er twee of drie kunnen doen. Er zijn er nog wel een paar die ik wil doen. Dus mijn tip voor de vereniging: een volgende keer minstens vier praktijkdagen. En ik doe graag weer mee!
Groet, Sandra
Allereerst is gewoon leuk om met andere fietsenliefhebbers te sleutelen. Daarnaast was de locatie (een groot fietstechniek-lokaal op school) natuurlijk ideaal. En tot slot: wat fijn dat Rutger, Jos, Harry en Hans zo uitgebreid de tijd hebben genomen om ons wegwijs te maken in het fietsenmakers-ambacht en ons de fijne kneepjes van het vak te leren.
Maar toch een kritische noot: de cursus was natuurlijk veel te kort, we zijn nog helemaal niet klaar

Groet, Sandra