Dank! Ik zal een apart topic openen voor de fiets met detail foto's (sorry Jos dat ik zo door die van jouw heen loop te posten...).
Het mooie aan de fiets is inderdaad dat er nog niemand aan heeft gezeten. Eerlijk gezegd wil ik dat zoveel mogelijk zo laten. Ik zie geen redenen om de jasbeschermers en het lakdoek een opknapbeurt te geven. Mooier wordt de fiets er (in mijn handen althans) toch nooit van en ik geef de voorkeur aan originaliteit boven optisch in top staat. Scheelt ook een hoop werk...
De fiets is daarbij nog steeds prima berijdbaar dus ik wil vooral (en eigenlijk alleen maar) poetsen en conserveren. Honderden kilometers wordt er dan ook niet meer op gereden hoewel een tocht met de vereniging natuurlijk even plaats zal moeten vinden.
De fiets lijkt in ieder geval een vernikkeld stuur te hebben (als ik de kleur en manier van afbladderen zo kan beoordelen).
Ik zal ook eerlijk toegeven dat de geplaatste foto's voornamelijk de pluspunten van de fiets weergeven. Er zijn ook wat minder aantrekkelijke punten aan de fiets... Later meer!
Of de fiets terug is gegaan naar de fabriek durf ik niet te zeggen dat mogen de experts bepalen. Een vernikkeld stuur lijkt dan onlogisch.