Rondje Waterland

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Durabo88

Rondje Waterland

Bericht door Durabo88 »

Beste mensen,

Graag zou ik eind juni begin juli met een man (vrouw mag ook 8-) ) of 10 een rondje Waterland doen. Omdat ik geen zin heb om een zeer strak plan of organisatie op te zetten wil ik de tocht doen met niet meer dan 12 mensen. Iedereen mag mee, maar houd er rekening mee dat het een lange rit wordt, dus aanpoten. Het thema zal sportfietsen zijn. Met Hoge Bi's en ander massieve banden gebeuren is dus geen rekening gehouden.

Onderweg zal ik het één en ander over het landschap vertellen.

De eerste 12 aanmeldingen met gelegenheid op dezelfde datum gelden, dus welke datum komt het beste uit? Geef aub de data dat je kunt op, wanneer je mee wilt.

Groeten, Y.
Sportief fietsend!
JasperA

Re: Rondje Waterland

Bericht door JasperA »

Leuk initiatief! Ik wil me graag aanmelden!

Mij komen de zondagen het beste uit dus mijn voorkeursdagen zijn zondag 29 juni 2014 en zondag 6 juli 2014. Als het op 1 van deze twee dagen kan ben ik van de partij!
Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
Sandra

Bericht door Sandra »

Leuk! Ik kom dan op mijn Mustang Super Sport uit 1949.
Laatste weekend juni en de eerste twee weekenden van jullie zijn nog helemaal leeg in mijn agenda.

Groet, Sandra
Eysfan

Bericht door Eysfan »

Goed idee Y :idea:

Mooie kans om nu een aantal Nederlandse sportfietsen in actie te beleven na de interessante presentatie in Vianen afgelopen jaar.

Graag kom ik met de Locomotief Tour de France. Zondag 29 juni en zondag 6 juli staan bij mij nog open.

Groeten,
Sjoerd
fietser

Bericht door fietser »

Ja, erg leuk Y.! Sportfietsen, interessante omgeving en ook wel wat kilometers maken - allemaal prima ingrediënten. Ik meld me bij deze ook aan, zondag 29-6 of of 6-7 kan ik allebei.

Groeten,
fietser
remurk

Bericht door remurk »

Als er nog plek is, dan doe ik graag mee; beide zondagen zijn beschikbaar. Groet, Rutger
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Beste mensen,

Ik ben blij met het enthausiasme.

Er zijn 5 aanmeldingen, dus nog 7 plaatsen over.

Ik gun het nog een paar dagen en dan stel ik de definitieve datum vast, maar zo te zien wordt dat niet zo'n probleem.

Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Beste mensen,

Voor mensen die zelf geen sportfiets hebben, heb ik nog sportfietsen te leen.

Groeten,

Y.
Sportief fietsend!
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Beste mensen,

Goed het wordt zondag 6 juli. Ik stel voor om 11:00 te verzamelen aan de noordzijde van 't IJ dus de pont bij het Centraal Station te Amsterdam naar de Buikslotermeerdijk nemen (dat zijn de middelste twee ponten). Dan vertrekken we om 11:30. We kunnen dan doorrijden naar Landsmeer voor een kopje koffie of desgewenst thee. Mensen die de auto kwijt willen kunnen zich ook in Landsmeer aansluiten. Mail me dan even voor het adres: yorick _ online [apenstaartje] hotmail [punt] com.

Groeten,

Yorick.
Sportief fietsend!
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Beste mensen,

Voor wie nog twijfelde of de tocht nog door zou gaan, wil ik bij deze alle twijfel wegnemen. Hij gaat door!!!

Vanavond zet ik een conceptroute op het forum.

Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Plaats reactie