Hallo mensen,
ik heb weer een ander leuk fietsje opgedoken. Er stond op nedrenta made in holland.
helaas lukt het nog steeds niet om foto's te plaatsen maar heeft iemand eens van dit merk gehoord ik zelf namelijk niet. Het is een damesfiets en lijkt me van eind jaren 70 misschien wel jaren 80.
Ik heb de forumredeactie gemaild over mijn foto probleem hopelijk lukt het me snel om toch foto's te plaatsen dan kan ook mijn cové op de site komen.
alvast bedankt weer voor jullie hulp,
met vriendelijke groet,
Luc.
nedrenta
Re: nedrenta
Hoi,
Met de fiets kan ik je niet verder helpen, maar Sandra heeft onder je Cové thread een reactie geplaatst over het uploaden van fotos.
groet!
Maarten
Met de fiets kan ik je niet verder helpen, maar Sandra heeft onder je Cové thread een reactie geplaatst over het uploaden van fotos.
groet!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Re: nedrenta
Hoi Maarten,
ja had ik gezien ik ben er volop mee bezig.
waarschijnlijk ligt het aan de pc dat is namelijk mijn werk pc en die is beveiligd tegen het uploaden op internet.
ik ga wat nieuwe foto's maken en die via mijn eigen pc proberen te plaatsen.
Dank je voor je melding.
ja had ik gezien ik ben er volop mee bezig.
waarschijnlijk ligt het aan de pc dat is namelijk mijn werk pc en die is beveiligd tegen het uploaden op internet.
ik ga wat nieuwe foto's maken en die via mijn eigen pc proberen te plaatsen.
Dank je voor je melding.