Ken iemand dit cijferslot?
Van welk jaar ongeveer?
Iemand enig idee hoe ik aan de code kan komen?
Mvg,
Han.
Cijferslot
Cijferslot
- Bijlagen
-
- slot.jpg (16.45 KiB) 5741 keer bekeken
-
Re: Cijferslot
Van Mouwerik en Bal cijferslot uit 1923 (als ik mij niet vergis). Er staat wel wat info over op rijwiel.net. En hoe je aan de code komt: gewoon een voor een proberen tot je de juiste hebt.
1923 = octrooiverlening. Ding is in aantal uitvoeringen gemaakt; dit is -voor zover ik weet- de laatste en daarmee kan dit exemplaar zo maar 10 jaar jonger zijn.
Dit slot was, in vergelijking met marktleider Hopmi, moeilijk op gevoel te openen. Code kwijt is dus 1000 keer proberen. Het slot is niet gesloten, zie ik. Kun je 'm sluiten? Ach, dat had je vast zelf verzonnen...
Succes!
Groet, Arjan
Dit slot was, in vergelijking met marktleider Hopmi, moeilijk op gevoel te openen. Code kwijt is dus 1000 keer proberen. Het slot is niet gesloten, zie ik. Kun je 'm sluiten? Ach, dat had je vast zelf verzonnen...
Succes!
Groet, Arjan
-
Het lukte met die van mij al na iets meer dan 700 keer 

ik denk dat ze ook na de oorlog nog zijn geleverd. Oudere modellen hebben Sierlijke letters en een geprofileerde achterplaat, latere modellen een vlakke plaat
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Het is gelukt om de code te vinden.
Broer van mijn schoonzoon is begonnen bij 999 en dan zo terug.
Code is 049 dus na 950 pogingen en een blaar op zijn vinger is de code gevonden.
Code is 049 dus na 950 pogingen en een blaar op zijn vinger is de code gevonden.
Hhanwil schreef:Het is gelukt om de code te vinden.
Knap werk .
Ik denk dat hij achteraf wel spijt had dat hij niet bij 000 was begonnen , dan was hij wat sneller klaar geweest .