Hallo,
Mijn naam is Walter en ik heb me onlangs aangemeld bij dit forum. Dit min of meer uit bittere noodzaak. Normaal gesproken lukt het me aardig om de fietsen van ons gezin rijdend te houden. Hoewel dat soms niet mee valt met 3 kinderen op een leeftijd en in een tijd waar 'zuinig zijn op je fiets' niet geldt.
Mijn paradepaardje is mijn mountainbike die tegenwoordig helaas meer slijt door al het overbodige onderhoud dan door de kilometers die ermee gereden wordt.
Uit de erfenis van m'nschoonvader is mij een oude fiets van het merk Empo toebedeeld, samen met heel veel onderdelen. En deze fiets is nu de reden geweest van mijn aanmelding bij dit forum. In mijn overmoed was ik namelijk begonnen om de fiets rijdbaar te maken en af te stellen op mijn lengte. Het resultaat is nu dat 'ie gedeeltelijk gedemonteerd aan de kant ligt omdat ik het niet meer weet. De verschillende vragen die ik nu heb zullen wel op het forum verschijnen en hopelijk kan ik met jullie hulp er uit komen.
Groet,
Walter
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Beste Walter,
Welkom op het forum. Wat heb je zoal aan onderdelen? Ook naven? Kun je eens wat foto's maken?
Groeten, Y.
Welkom op het forum. Wat heb je zoal aan onderdelen? Ook naven? Kun je eens wat foto's maken?
Groeten, Y.
Sportief fietsend!
we helpen je graag! Kom maar op met je vragen en fotos!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Durabo88 schreef:Beste Walter,
Groeten, Y.
Dank je.
Wat er allemaal aan onderdelen ligt is mij nog niet duidelijk. De goede man, mijn schoonvader, had een viertal kelders boordevol met onderdelen van projecten die hij de laatste 40 jaar begonnen is. Wij zijn alles nu gefaseerd aan het ordenen en opruimen. Dit kost enige tijd omdat ik thuis maar weinig ruimte heb om iets met alle spullen te kunnen doen. Daarbij komt ook nog dat hij in het buitenland woonde.
T.z.t. laat ik wel weten wat er is en wat ik er mee wil doen.
Groet,
Walter
Dank je.
Wat er allemaal aan onderdelen ligt is mij nog niet duidelijk. De goede man, mijn schoonvader, had een viertal kelders boordevol met onderdelen van projecten die hij de laatste 40 jaar begonnen is. Wij zijn alles nu gefaseerd aan het ordenen en opruimen. Dit kost enige tijd omdat ik thuis maar weinig ruimte heb om iets met alle spullen te kunnen doen. Daarbij komt ook nog dat hij in het buitenland woonde.
Groet,
Walter
P.s. Ik ben niet zo bekend met het fenomeen fora en volgens mij heb ik deze reactie nu dubbel geplaatst.
Groet,
Walter
P.s. Ik ben niet zo bekend met het fenomeen fora en volgens mij heb ik deze reactie nu dubbel geplaatst.