Fiets: Locomotief Tour de France
Probleem: remkabel gebroken / nippel verdwenen
Extra: wintervoorzorgsmaatregelen.
Gisteren heb ik mijn voorremkabel kapot getrokken. Ik heb vijfmaal heen&weer gelopen op de plek waar het ongeveer gebeurde maar ik kon helaas niet meer de kabelnippel vinden die in de weinmann voorremklauwhouder hoort.
Deze unit bedoel ik:
http://link.marktplaats.nl/a1008757301
Is dit bij elke fietsenmaker te krijgen?
Daarbij heb ik een andere vraag. Vorig jaar had ik een back-up fiets die ik in de winter kon gebruiken zodat mijn Locomotief niet door de pekel werd aangetast. Dit jaar heb ik die luxe helaas niet meer omdat mijn vriendin de back-up fiets heeft geclaimd. Wat kan ik doen om mijn Locomotief mooi de winter door te laten komen?
Kapotte voorrem + winterklaar maken
- Locomotief
Re: Kapotte voorrem + winterklaar maken
Terug claimen.
En als dat niet helpt dan gebruik ik meestal een spuitbus met een goedje wat je in de holle ruimtes van auto's spuit. Op de binnenkant van de spatborden.
En als dat niet helpt dan gebruik ik meestal een spuitbus met een goedje wat je in de holle ruimtes van auto's spuit. Op de binnenkant van de spatborden.
- Elibert van Dalen
Re: Kapotte voorrem + winterklaar maken
die nippel is nog wel te vinden bij de fietsenmaker.
kwa winterklaar binnenkanten van de spatborden insmeren met tectyl. gebruik ik op mijn oude gazelle fiets werkt perfect en roest niet meer,
kwa winterklaar binnenkanten van de spatborden insmeren met tectyl. gebruik ik op mijn oude gazelle fiets werkt perfect en roest niet meer,
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...