balhoofdplaatje
-
balhoofdplaatje
Omdat de bevestigingsgaatjes voor de klinknagels tbv het balhoofdplaatje bij mijn Gazelle transport zowel onder als boven in de lugs zitten vroeg ik me af of de loze ruimte die op deze manier onder het balhoofdplaatje ontstaat van origine opgevuld werd.
Hans
Re: balhoofdplaatje
Hallo Hans
Nee de ruimte hier onder werd niet opgevuld .
Het is hetzelfde messing balhoofd plaatje als bij een Tour model maar Het bovenste gaatje voor de klink nagel zat ter hoogte van het gewei .
Misschien is dit ook de reden dat bij de meeste Gazelle Transport fietsen het plaatje verdwenen is ? .
Nee de ruimte hier onder werd niet opgevuld .
Het is hetzelfde messing balhoofd plaatje als bij een Tour model maar Het bovenste gaatje voor de klink nagel zat ter hoogte van het gewei .
Misschien is dit ook de reden dat bij de meeste Gazelle Transport fietsen het plaatje verdwenen is ? .
-
Hoi,
Klopt het dat bij de transportfiets een toerfietsplaatje werd voorzien van een extra gaatje?Zodat er dus 1 loos gaatje was?
Bij mij is dat welliswaar het geval,maar dat kan natuurlijk ook het werk van een vorige eigenaar zijn geweest.
Hans
Klopt het dat bij de transportfiets een toerfietsplaatje werd voorzien van een extra gaatje?Zodat er dus 1 loos gaatje was?
Bij mij is dat welliswaar het geval,maar dat kan natuurlijk ook het werk van een vorige eigenaar zijn geweest.
Hans
- Ad transportfiets
Hallo australman
Hier het bewijs dat er een extra gaatje bij gemaakt was.
Groet Ad
Hier het bewijs dat er een extra gaatje bij gemaakt was.
Groet Ad
- Bijlagen
-
- 3.jpg (278.41 KiB) 6538 keer bekeken
-
- 2.jpg (218.6 KiB) 6538 keer bekeken
-
Hallo Ad,
Nou,dat lijkt me duidelijk en daarom heb ik het plaatje weer gemonteerd.
Wat voor een standaard heb jij onder je fiets zitten?
Ziet er betrouwbaar uit.
Hans
Nou,dat lijkt me duidelijk en daarom heb ik het plaatje weer gemonteerd.
Wat voor een standaard heb jij onder je fiets zitten?
Ziet er betrouwbaar uit.
Hans
Bij mijn Gazelle { jaren 40 } was het een plaatje met 2 gaatjes .
Ook ik ben het plaatje nu kwijt en moet zonodig een extra gaatje boren voor de klinknagel .
Ook ik ben het plaatje nu kwijt en moet zonodig een extra gaatje boren voor de klinknagel .
- Ad transportfiets
Hallo australman
Ik heb er een Herbie standaard onder de trapas zitten maar ik wil er eigenlijk één op het voorwiel hebben .
Moet ik nog eens zelf in elkaar knutselen, heb alleen geen goed voorbeeld alleen in de documentatiebank is er één , maar moeilijk te zien.
groet Ad
Ik heb er een Herbie standaard onder de trapas zitten maar ik wil er eigenlijk één op het voorwiel hebben .
Moet ik nog eens zelf in elkaar knutselen, heb alleen geen goed voorbeeld alleen in de documentatiebank is er één , maar moeilijk te zien.
groet Ad