Fiets van de zaak: booming
Fiets van de zaak: booming
Op radio West: fiets verkopen in oktober met 60% gestegen en extra mensen aangenomen doordat mensen fiets van de zaak kopen voor het laatste jaar. Volgend jaar gaat er een streep door die regeling. 

Re: Fiets van de zaak: booming
Ik werk zelf in een fietsenzaak, en er komen de laatste tijd inderdaad erg veel mensen die een fiets kopen via het fietsplan van hun werk.
Groetjes Mark
Groetjes Mark
Volgend jaar gaat er een streep door die regeling. 
Onder het motto hoe maken we onze fossiele brandstoffen nóg sneller op en helpen we het milieu effectiever naar de Filistijnen...
Fijn dat ik fiets!

Onder het motto hoe maken we onze fossiele brandstoffen nóg sneller op en helpen we het milieu effectiever naar de Filistijnen...
Fijn dat ik fiets!

DCR gaat nooit verloren....
- Elibert van Dalen
als het milieu van die fiets moet gaan afhangen is het wel erg mis!! ik denk als je het milieu wil gaan sparen beter is ff in de botlek of de amer centrale bijv kunt gaan bekijken. of wat er over de rest van de wereld de lucht ingestookt word. in veel gevallen is dat fietsplan ook aardig wassen neus. veel mensen kopen voordelig een fiets op die manier. die na aankoop in de schuur beland en er hoogstens 6x per jaar uitkomt.. begrijp me niet verkeerd rijd graag op een fiets en geniet er ook van! maar rijd ook erg graag in m,n auto rond!
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
-
Vind het toch raar dat een Nederlander niet eens meer een fiets kan kopen zonder subsidie te krijgen
Gr, Peter
Gr, Peter

Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
Hier in nederland heeft iedereen gemiddeld twee fietsen. Als je met de fiets naar het werk wil komen, dan kan dat. Ik zie dan ook geen reden om dit fietsplan te laten bestaan.
Temeer omdat nieuwe fietsen, en zeker elektrofietsen het milieu veel meer belasten dan een mooie oude fiets van marktplaats halen.
Temeer omdat nieuwe fietsen, en zeker elektrofietsen het milieu veel meer belasten dan een mooie oude fiets van marktplaats halen.
Elibert,
Als het om de wereldschaal gaat heb je natuurlijk gelijk.
Maar in elk geval lokaal hangt het milieu sterk af van de fiets.
Je ziet dat in steden als Jakarta of Peking, die waren ooit schoon en stampvol fietsers, nu kun je er niet meer lopen zonder mondkapje, laat staan fietsen.
Verder is de fiets van de zaak natuurlijk gewoon verkapt loon, net als leaseauto's. Van mij mag het worden geschrapt hoor, daar schieten we niks mee op, al die dure fietsen die niet gebruikt worden.
Als het om de wereldschaal gaat heb je natuurlijk gelijk.
Maar in elk geval lokaal hangt het milieu sterk af van de fiets.
Je ziet dat in steden als Jakarta of Peking, die waren ooit schoon en stampvol fietsers, nu kun je er niet meer lopen zonder mondkapje, laat staan fietsen.
Verder is de fiets van de zaak natuurlijk gewoon verkapt loon, net als leaseauto's. Van mij mag het worden geschrapt hoor, daar schieten we niks mee op, al die dure fietsen die niet gebruikt worden.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Hallo heren denken jullie een beetje aan mijn boterham met dubbel kaas erop.
Natuurlijk laten bestaan die fietsplannen.
Maar wat mij betreft dan alleen voor spierkracht aangedreven fietsen zonder ondersteuning.
Vr gr Theo
Natuurlijk laten bestaan die fietsplannen.
Maar wat mij betreft dan alleen voor spierkracht aangedreven fietsen zonder ondersteuning.
Vr gr Theo
Theo,
Zo is dat !!
Zo is dat !!

Ik hoorde, dat de fabrikanten erop ingesprongen zijn met fietsen met een prijsstelling van € 740,- precies het bedrag, wat aftrekbaar is.