Zoek velg diameter 129,5 cm. breed 24 mm. hoogte 15 mm
ben in de tramrail beland
Velg is gedordeerd hoe kan ik dit het beste doen velg heb ik weer mooi rond
als het wiel recht staat moet de velg iets rechts om en verder links om gedraait
foto bijgevoegd
Christ
Hoge Bie zoek een velg zie foto
Hoge Bie zoek een velg zie foto
- Bijlagen
-
- IMG_4575.JPG (118.44 KiB) 3050 keer bekeken
-
- IMG_4577.JPG (99.75 KiB) 3050 keer bekeken
-
- IMG_4578.JPG (95.56 KiB) 3050 keer bekeken
Laatst gewijzigd door c v velthoven op 5 dec 2014, 12.04, 6 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Hoge Bie
Hallo Christ ,
op Le Bon Coin staat een voorwielen Hoge Bi , zoek op Roue Grand Bi Velo in Toute La France op de site en je ziet 3 foto,s , misschien is het wat voor je, succes,ik heb de site afgelopen maar er staat nog 1 wiel die te groot voor je is,wel andere leuke oude Fietsen zoek op Ancien Velo avant 1900,
groetjes Hans
op Le Bon Coin staat een voorwielen Hoge Bi , zoek op Roue Grand Bi Velo in Toute La France op de site en je ziet 3 foto,s , misschien is het wat voor je, succes,ik heb de site afgelopen maar er staat nog 1 wiel die te groot voor je is,wel andere leuke oude Fietsen zoek op Ancien Velo avant 1900,
groetjes Hans
Re: Hoge Bie zoek een velg zie foto
Hallo Hans
Ik heb de site meerdere keren bekeken staan leuke fietsen bij
maar net niet het type velg van de bie die ik zoek
Hans bedankt voor de tip
Mvg Christ
Ik heb de site meerdere keren bekeken staan leuke fietsen bij
maar net niet het type velg van de bie die ik zoek
Hans bedankt voor de tip
Mvg Christ
-
Re: Hoge Bie zoek een velg zie foto
Christ,
Ik kan uit je verhaal en foto`s niet precies opmaken wat het probleem is. Hoe erg het is bijvoorbeeld.
Ik zou 100% zeker gaan voor hergebruik van de originele velg temeer omdat een slinger er best weer uit te krijgen is.
Gebruik een vaste stabiele bankschroef om een velg in te klemmen en met stukken ijzer als hefboom moet je in staat zijn eventuele slingers er weer uit te halen.
Ik teken ook steeds bij dit soort gevallen een cirkel van de juiste maat op een plaat multiplex om de hoogteslagen vast te kunnen stellen. Steeds na een buiging, steeds na een verandering kan je op de vlakke plaat met cirkel controleren waar je bent gebleven.
Dat is van belang om te voorkomen dat je met buigen de weg kwijt raakt.
De hoge bi ziet er uit als een model uit de jaren 1879 1880
V vorm velgen en rol-rem op het voorwiel. Interessant. Wat voor merknaam staat er op de backbone?
Groeten,
Maarten
Ik kan uit je verhaal en foto`s niet precies opmaken wat het probleem is. Hoe erg het is bijvoorbeeld.
Ik zou 100% zeker gaan voor hergebruik van de originele velg temeer omdat een slinger er best weer uit te krijgen is.
Gebruik een vaste stabiele bankschroef om een velg in te klemmen en met stukken ijzer als hefboom moet je in staat zijn eventuele slingers er weer uit te halen.
Ik teken ook steeds bij dit soort gevallen een cirkel van de juiste maat op een plaat multiplex om de hoogteslagen vast te kunnen stellen. Steeds na een buiging, steeds na een verandering kan je op de vlakke plaat met cirkel controleren waar je bent gebleven.
Dat is van belang om te voorkomen dat je met buigen de weg kwijt raakt.
De hoge bi ziet er uit als een model uit de jaren 1879 1880
V vorm velgen en rol-rem op het voorwiel. Interessant. Wat voor merknaam staat er op de backbone?
Groeten,
Maarten