AU VERKOCHT!
-
AU VERKOCHT!
TE RUIL ,
Citroen Bestel Type A -AU bj 1953 , de ribbel uitvoering dak en motorkap uit 3 delen ,harde auto onderkant chassis ziet er zeer goed uit, Zuid-Franse Auto met Carte grise komt uit departement 12 AVEYRON,motor is los , kan met de slinger rondgedraaid worden,dit is een zeldzame auto die niet vaak wordt aangeboden,google maar eens op citroen AU en kijk wat er voor gevraagd wordt ,ruilen tegen Hoge BI , moet wel worden gerestaureerd (vloerplaat bij pedalen en cosmetische ingrepen, niet rot) de originele motor is destijds vervangen door een iets zwaardere en de achterramen zijn vergroot, de originele achterramen zijn wel aanwezig,verder zeer originele auto , mooi voor reclame bedrijf of gewoon blikvanger,is ook te koop voor 4.500,00 maar liever ruil ik,
meer foto,s kunnen op verzoek worden gestuurd,
Citroen Bestel Type A -AU bj 1953 , de ribbel uitvoering dak en motorkap uit 3 delen ,harde auto onderkant chassis ziet er zeer goed uit, Zuid-Franse Auto met Carte grise komt uit departement 12 AVEYRON,motor is los , kan met de slinger rondgedraaid worden,dit is een zeldzame auto die niet vaak wordt aangeboden,google maar eens op citroen AU en kijk wat er voor gevraagd wordt ,ruilen tegen Hoge BI , moet wel worden gerestaureerd (vloerplaat bij pedalen en cosmetische ingrepen, niet rot) de originele motor is destijds vervangen door een iets zwaardere en de achterramen zijn vergroot, de originele achterramen zijn wel aanwezig,verder zeer originele auto , mooi voor reclame bedrijf of gewoon blikvanger,is ook te koop voor 4.500,00 maar liever ruil ik,
meer foto,s kunnen op verzoek worden gestuurd,
- Bijlagen
-
- zoals de foto laat zien , keihard niet rot oid
- IMG_1224.jpeg (87.48 KiB) 6204 keer bekeken
-
- franse reparatie vloer, dit gedeelte zal vervangen moeten worden
- IMG_1216.jpeg (77.37 KiB) 6206 keer bekeken
-
- onderkant zeer mooi en geen roest
- IMG_1217.jpeg (59.61 KiB) 6206 keer bekeken
-
- onderkant AU
- IMG_1219.jpeg (86.35 KiB) 6206 keer bekeken
-
- onderkant AU
- IMG_1220.jpeg (83.51 KiB) 6206 keer bekeken
-
- motorplaatje geeft aan AZ
- IMG_1222.jpeg (59.52 KiB) 6206 keer bekeken
-
- IMG_0325.jpeg (117.01 KiB) 6310 keer bekeken
-
- IMG_0327.jpeg (96.13 KiB) 6310 keer bekeken
-
- IMG_0329.jpeg (113.63 KiB) 6310 keer bekeken
-
- IMG_0326.jpeg (95.97 KiB) 6310 keer bekeken
-
- IMG_0328.jpeg (78.28 KiB) 6310 keer bekeken
-
- IMG_0324.jpeg (102.58 KiB) 6409 keer bekeken
Laatst gewijzigd door 9Bicy6clet!!3 op 17 jan 2015, 11.47, 13 keer totaal gewijzigd.
-
Re: TE RUIL ,
Geweldig leuke wagentjes die vroege Eenden!
Wat zoek je qua hoge bi?
Heb je daar een idee over. De maat, merk, staat en zo.
Groeten,
Maarten
Wat zoek je qua hoge bi?
Heb je daar een idee over. De maat, merk, staat en zo.
Groeten,
Maarten
-
Hallo Maarten,
ik heb zelf 2 Hoge Bi,s een 50 inch en een 52 inch , merk maakt me niet uit maar het zou leuk zijn 54 of 56 inch aan de verzameling bij te voegen, voorstel is welkom,
Groetjes Hans
ik heb zelf 2 Hoge Bi,s een 50 inch en een 52 inch , merk maakt me niet uit maar het zou leuk zijn 54 of 56 inch aan de verzameling bij te voegen, voorstel is welkom,
Groetjes Hans
Is hij ook gewoon te koop toevallig? Vriend van me zoekt al eeuwen zo'n ding. En hoe rot is hij?
Mvg,
Marnix
Mvg,
Marnix
-
Hallo Marnix,
hij is natuurlijk ook te koop, vraagprijs is 4500,00, er is laswerk aan het voetenbord en binnenin het achterscherm verder keiharde auto, chassis ziet er zeer goed uit, auto komt uit Zuid-frankrijk en heeft een frans kenteken de Carte Grise,waarde vaste auto,er is onlangs een jaar vroegere A- AU uit 52 verkocht om op te knappen wel met originele motor en de originele achterdeuren voor 9000,00!!!!kijk maar op Eendengarage.nl,daarom vraagprijs aangepast.
Groetjes Hans
hij is natuurlijk ook te koop, vraagprijs is 4500,00, er is laswerk aan het voetenbord en binnenin het achterscherm verder keiharde auto, chassis ziet er zeer goed uit, auto komt uit Zuid-frankrijk en heeft een frans kenteken de Carte Grise,waarde vaste auto,er is onlangs een jaar vroegere A- AU uit 52 verkocht om op te knappen wel met originele motor en de originele achterdeuren voor 9000,00!!!!kijk maar op Eendengarage.nl,daarom vraagprijs aangepast.
Groetjes Hans
Laatst gewijzigd door 9Bicy6clet!!3 op 11 jan 2015, 12.49, 4 keer totaal gewijzigd.
-
Hoi Hans,
Ik geloof dat ik concreet geen hoge bi te verruilen heb met die maat.
Dat is jammer want ik zou daar best een hoge bie-tje tegen aan willen gooien.
Van de andere kant staat hier een Mathis TY te wachten om weer rijdbaar te worden en daar zijn ''zorgen'' genoeg en is restauratie plezier te over aan.
Ik geloof dat ik een auto per keer wel verwerken kan maar nog eentje neer zetten wordt snel lastig.
Maar het had zo maar kunnen gebeuren ,zo`n ruil.
Groetjes,
Maarten
Ik geloof dat ik concreet geen hoge bi te verruilen heb met die maat.
Dat is jammer want ik zou daar best een hoge bie-tje tegen aan willen gooien.
Van de andere kant staat hier een Mathis TY te wachten om weer rijdbaar te worden en daar zijn ''zorgen'' genoeg en is restauratie plezier te over aan.
Ik geloof dat ik een auto per keer wel verwerken kan maar nog eentje neer zetten wordt snel lastig.
Maar het had zo maar kunnen gebeuren ,zo`n ruil.
Groetjes,
Maarten
-
Hallo Maarten,
het hoeft niet perse een 54 0f 56 inch te zijn 50 mag ook of 52 of eventueel een Safety,
Groetjes Hans
het hoeft niet perse een 54 0f 56 inch te zijn 50 mag ook of 52 of eventueel een Safety,
Groetjes Hans
Ja een AU is echt wel bijzonder, dat is echt de aller aller eerste besteleend. Ik ga hier ook van watertanden. Maar de originele 9 PK motor zit er niet meer in, toch? Anders wist ik wellicht nog wel een koper.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Hallo Maarten,
klopt dat de motor in de tijd is vervangen door een iets zwaardere, dat heb ik je destijds vertelt,anders was mijn vraagprijs een stuk hoger ,ook zijn de achterramen vergroot voor de veiligheid, maar verder is het een prima restauratie object en iets wat je verder niet vaak zult tegenkomen en het mooie ervan is alles is nog te koop aan onderdelen,op diverse eenden site bv die Fransoze,
Groetjes Hans
klopt dat de motor in de tijd is vervangen door een iets zwaardere, dat heb ik je destijds vertelt,anders was mijn vraagprijs een stuk hoger ,ook zijn de achterramen vergroot voor de veiligheid, maar verder is het een prima restauratie object en iets wat je verder niet vaak zult tegenkomen en het mooie ervan is alles is nog te koop aan onderdelen,op diverse eenden site bv die Fransoze,
Groetjes Hans
Laatst gewijzigd door 9Bicy6clet!!3 op 9 jan 2015, 23.35, 1 keer totaal gewijzigd.