Dat je bezig gaat met je nieuwe aan winst en dat :
Ondanks dat je fiets zo oude is bijna alles los wil .
Je leuke details ontdekt .
Je wel naar de Chinees moet omdat je bakjes te kort komt .
Je de tijd vergeet en op eens ziet dat je eigenlijk gegeten zou moeten hebben .
Je een boormachiene met een roterende staal borstel gebruikt en regelmatig je handen i.p.v het onderdeel de bortsel raak en dat je oplaatst zoveel vel kwijt bent dat ze het bij het brandwonden centrum graag hadden willen hebben .
Je een boutje of een moertje ziet weg schieten en je niet snel genoeg bent om te zien waar het land .
Je snel nog naar de winkel moet om nieuwe pannensponsjes , remschijf reiniger en kruip olie te halen en ze je raar aan kijken en later in de spiegel ontdekt dat er allemaal sproeten van vet en vuil op je gezicht zitten .
Je wasmachiene bijna weigerd die vieze spijkerbroek te wassen .
Als dat zo is heb je genoten van je hobby .
Groeten Gerrit
Kennen jullie dat ook ?
Kennen jullie dat ook ?
- Bijlagen
-
- S4300168.JPG (682.53 KiB) 4906 keer bekeken
Re: Kennen jullie dat ook ?
Hahaha! Heerlijk, Gerrit. Je witte handdoek is tenminste nog schoon gebleven 

-
Ooo, gelukkig dan ben ik niet de enige.
Restauratie romantiek maximaal!
groet,
Maarten
Restauratie romantiek maximaal!
groet,
Maarten
De helft van de tijd ben ik kwijt met het zoeken naar kogeltjes, moertjes en boutjes die het op een of andere manier áltijd voor elkaar krijgen om ergens naar toe te schieten waar ik ze nooit meer kan vinden. Ergens onder, achter of in en écht áltijd.
Maar ik laat me niet kisten en zoek net zolang tot ik ze weer heb.
Lekker puh
Ze gaan gewoon weer terug naar daar waar ze vandaan gekomen zijn. Schoon gewassen en geborsteld tot achter hun oren.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Maar ik laat me niet kisten en zoek net zolang tot ik ze weer heb.
Lekker puh

Ze gaan gewoon weer terug naar daar waar ze vandaan gekomen zijn. Schoon gewassen en geborsteld tot achter hun oren.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Beste Gerrit,
Mooi verwoord, kan me er zo in herkennen, afgezien van de brandwonden dan.
Bij mij schiet er ook wel eens een kogeltje weg. Dan haal ik mijn schouders op, want ik heb genoeg gros liggen. Bij andere onderdeeltjes wordt het inderdaad al wat wanhopiger. Zoals dat éne moertje dat je net nodig had.
Vandaag heb ik weer een nieuwe truc te pakken gekregen om ook oude moffel weer wat op te vijzelen. Vaak zit er in de toplaag van de moffel zoveel roestkleur, dat ik dit met het fijnste staalwol verwijderd heb. Vervolgens alles met wax weer opgepoetst en alles is weer glimglim. Deze tip geldt overigens alleen voor zeer beroerde lak.
Groeten,
Yorick.
Mooi verwoord, kan me er zo in herkennen, afgezien van de brandwonden dan.
Bij mij schiet er ook wel eens een kogeltje weg. Dan haal ik mijn schouders op, want ik heb genoeg gros liggen. Bij andere onderdeeltjes wordt het inderdaad al wat wanhopiger. Zoals dat éne moertje dat je net nodig had.
Vandaag heb ik weer een nieuwe truc te pakken gekregen om ook oude moffel weer wat op te vijzelen. Vaak zit er in de toplaag van de moffel zoveel roestkleur, dat ik dit met het fijnste staalwol verwijderd heb. Vervolgens alles met wax weer opgepoetst en alles is weer glimglim. Deze tip geldt overigens alleen voor zeer beroerde lak.
Groeten,
Yorick.
Sportief fietsend!