Voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
erobasport

Voorstellen

Bericht door erobasport »

De naam is Peter
Altijd geinteresseert in fietsen, mijn eerste aanwinst is een Giant Canberra uit 1992. Deze fiets is een wonder van techniek maar niet geschikt voor deze doelgroep. De tweede is een Eroba sportfiets, wou een oude fiets met wat snelheid en om op te knappen. Fiets is niet helemaal origineel meer maar gaat intensief gebruikt worden vandaar wat aanpassingen.
Zal niet bij deze twee fietsen blijven het virus voor oude klassiekers is wel aan gewakkert.
Hoop dat de Canberra ook tot deze doelgroep gaat behoren. Binnen kort wordt deze fiets opnieuw opgebouwd, trap tegen een buis resulteerde in een scheur en na meer dan 9000km tijd voor een rust pauze.
HJvMontfort

Re: Voorstellen

Bericht door HJvMontfort »

Oh nee geen Giant Canberra,

Laatst was iemand met zo'n fiets in de winkel, voor reparatie, de baas zei, hee dat is nog van toen ik bij Giant werkte, hij vond het duidelijk geen goed idee.
Is de uwe nog niet gebroken onderin? Dat gebeurt veel te vaak bij die fietsen zeg! Maar inderdaad een grappig concept!

Van harte welkom op het forum, post gerust foto's als je iets zoekt of wilt weten dan begrijp ik het misschien ook :) haha
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Durabo88

Re: Voorstellen

Bericht door Durabo88 »

Heeft u ook wat foto's van de Eroba sport?
Sportief fietsend!
Plaats reactie