1 mei 2015 - Antitankroute

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Elibert van Dalen

Re: 1 mei 2015 - Antitankroute Schilde (België)

Bericht door Elibert van Dalen »

die trappist ga ik zeker nuttigen! al heb ik liever dan nog een blond biertje natuurlijk!
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
asterduc

Bericht door asterduc »

Peter_L schreef:Trappist zakt wel naar de benen, hé Ed ! :D
klopt, en daar worden ze zo ontzettend sterk van!! als ik de paters van de abdij mag geloven.
de rode schreef:klinkt erg aanlokkelijk ; hier in Nederland hebben we daar speciale bierfietsen voor maar dat zijn geen oldtimers overigens
ja_aa, voor Heineken misschien, ... maar voor een Trappist daar heb je minstens een knoeroud priesterrijwiel voor nodig!
Elibert van Dalen schreef:die trappist ga ik zeker nuttigen! al heb ik liever dan nog een blond biertje natuurlijk!
ook die hebben we, en van 't vat.

Nu, we hebben de richting van de route toch moeten omdraaien omdat aanvankelijk deze stops aan het begin van de route lagen, dat zou voor sommige rijders niet goed uitpakken. Nu zijn het de laatste 3 stops! Tegen de tijd dat de alcohol met zijn helende werking begint, zijn we net over de eindstreep :lol:
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Peter_L

Bericht door Peter_L »

Euh... maar als er bij elk van die 3 stops een “Dubbel" genuttigd wordt, zal die eindstreep voor sommigen toch wat ver zijn denk ik :lol:
Elibert van Dalen

bier en fietsen gaat voor mij ook prima, ben een bierliefhebber ed, dat weet je wel ;)

heineken bah!!!! het goorste bier. ondanks dat het wereldwijd verkocht word. komt bij mij niet in huis!!!!!
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

de rode

Bericht door de rode »

Peter_L schreef:Euh... maar als er bij elk van die 3 stops een “Dubbel" genuttigd wordt, zal die eindstreep voor sommigen toch wat ver zijn denk ik :lol:
ach ja ; als we een keertje om vallen is het ook niet zo erg ; we rijden toch allemaal maar op een oude fiets toch ......[ grapje ]
Elibert van Dalen

ben je ook van de partij dan richard?

de rode

Bericht door de rode »

beloven kan ik het nog niet ; 1 mei is nog wat te ver weg maar het klinkt wel allemaal gezellig dus heb ik er wel zin in
nihola

Bericht door nihola »

dit jaar zal het niet lukken, was er vorig jaar bij als seingever maar dit jaar heb ik een communiekant, veel plezier en geniet van de trappist, karl :mrgreen:
Groeten Karl
asterduc

Bericht door asterduc »

Alle 5 stopplaatsen zijn bevestigd en dat is fijn.
De rit wordt dan een opeenvolging van 6 kortere trajecten met bijna evenveel stops.

2 kasteelpassages zijn nog niet bevestigd. Toitoi dat we daar nog toegang krijgen.

LUNCH:
de middaglunch houden we in een geklasseerde oude hoeve waar we worden verwelkomd door Mie Tracteur met haar mobiel museum.

We werken nog aan een plan om brood en beleg te voorzien zodat ieder van een verse lunch kan genieten.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Michiel Röben

Bericht door Michiel Röben »

Voor een Trappist kun je me wakker maken Ed,... Ga kijken of het lukt. Weekend zou beter zijn maar allé het zou moeten kunnen. Ga ik beslist niet op den Hooghe. Geen heldendaden uit Utrecht met wat Trappistvocht achter de kiezen. Misschien wat pattattekes om de alcohol tot rust te brengen.
Ik krijg wel weer trek in een Belg... Hahaha (het biertje dan hé)

Groeten,
Michiel ;)
Plaats reactie