Piet Pelle te Hoenderloo
Piet Pelle te Hoenderloo
Heeft iemand misschien belangstelling voor een bruine Piet Pelle jeugdfiets van Gazelle? Wielmaat 24 inch. Fiets is in redelijke staat en grotendeels origineel, maar de voorvork moet gericht worden. Bij belangstelling neem ik hem wel mee naar Hoenderloo (voor een fles geestrijk vocht). Groet, Rutger
-
Re: Piet Pelle te Hoenderloo
Ik haak maar even aan.
Heeft er iemand belangstelling voor een Union uit de 70er jaren met een duomatic naaf die prima werkt.
Fiets is nog in behoorlijke staat en geheel origineel bruin metalic...
Ruilen tegen Knaaf uit 20er jaren of ander moois.
Groeten,
Michiel
Heeft er iemand belangstelling voor een Union uit de 70er jaren met een duomatic naaf die prima werkt.
Fiets is nog in behoorlijke staat en geheel origineel bruin metalic...
Ruilen tegen Knaaf uit 20er jaren of ander moois.
Groeten,
Michiel

Dag Rutger,remurk schreef:Heeft iemand misschien belangstelling voor een bruine Piet Pelle jeugdfiets van Gazelle? Wielmaat 24 inch. Fiets is in redelijke staat en grotendeels origineel, maar de voorvork moet gericht worden. Bij belangstelling neem ik hem wel mee naar Hoenderloo (voor een fles geestrijk vocht). Groet, Rutger
als hij van begin 60er jaren is dan heb ik hier een mooi plaatsje voor hem, temidden van zijn ouders, ... en tantes en nonkels

Als het een bruine is dan vrees ik daar echter voor want dan is ie waarschijnlijk van na 1970.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Beste Michiel,
Ik heb nog wel een 36 gaats naafhuls uit de jaren 20 liggen. Staat weinig tekst meer op, daar hij door de chroomstraat is geweest.
Laat maar weten of het wat voor je is, prijs worden we het wel over eens.
Met vriendelijke groeten,
Y.
Ik heb nog wel een 36 gaats naafhuls uit de jaren 20 liggen. Staat weinig tekst meer op, daar hij door de chroomstraat is geweest.
Laat maar weten of het wat voor je is, prijs worden we het wel over eens.
Met vriendelijke groeten,
Y.
Sportief fietsend!
Ter info: de Piet Pelle heeft intussen een nieuwe eigenaar gevonden!
Rutger.
Rutger.
- Elibert van Dalen
jij ed??
de bruine zijn jaren 70 inderdaad. ik heb er daarvan ook 1 staan nog
de bruine zijn jaren 70 inderdaad. ik heb er daarvan ook 1 staan nog
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...