even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Andre Koopmans

even voorstellen

Bericht door Andre Koopmans »

Ik werd gevraagd mij even voor te stellen;

Mijn naam is Andre Koopmans en ik woon in Makkinga, Friesland.
Ik ben getrouwd, heb twee kinderen, waarvan mijn zoon nog thuis en mijn dochter al uit huis is (studie Biologie aan RUG Groningen).

Één van mijn hobby's is al lange tijd het verzamelen van oude fietsen en ben ook al meer dan 10 jaar lid van de vereniging de oude fiets.
Deze hobby gaat bij mij door wat tegenslag hier thuis en "tijdgebrek" (= andere prioriteiten ;) ) bij horten en stoten, soms ben ik er een tijdlang niet of nauwelijks mee bezig, soms weer wat meer.
Omdat ik zo "gek" ben geweest om een oude bouwvallige boerderij te kopen en helemaal zelf opnieuw op te bouwen, staan alle andere hobby's al een 6-tal jaren hoofdzakelijk in de koelkast...
Het bouwen van een groot huis (boerderij), naast je gewone dagelijkse drukke baan, duurt echt (veel) langer dan je denkt !
Maar het wordt wel mooi en het voordeel is ook dat ik erg veel ruimte heb !
Voor de eventuele liefhebber, als de verbouwing klaar is, is ons huis energie-neutraal, we verbruiken dus geen stroom of gas en hebben ook geen uitstoot uit de schoorsteen.
Klaar is het echter nog niet, hoewel we er al wel fijn in wonen, na 4 jaar in woon-unit's toch wel lekker !

Ik heb schat ik zo'n 35 oude nederlandse fietsen, deze zijn nog deels opgeslagen en deels gedemonteerd, een kleine 20 stuks staan compleet op zolder.
Hoofdzakelijk Gazelles en Fongers, maar ook enkele andere merken.

Ik zal zo nu en dan deze webside eens aandoen, maar door omstandigheden voorlopig wel op een laag pitje.

Groeten allemaal,

Andre
asterduc

Re: even voorstellen

Bericht door asterduc »

beste Andre, welkom hier, ik ben blij dat je ondanks het vele werk toch nog tijd maakt om hier te posten.

Die boerderij is zeker een goede keuze geweest. Plaats heb je altijd te kort.
Trouwens, mijn overbuur is al 12 jaar aan een gewoon huis aan het werken, dan vallen jouw 6 jaar nog wel mee :D .

Je bemerking rond 'passief huis' maakt me wel benieuwd!

Groeten,
Ed.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Wouter

Re: even voorstellen

Bericht door Wouter »

Hoi Andre, ik kreeg je naam door van Jasper A. Ik heb een paar vragen over Fongers en een suggestie, kan ik je daarvoor bellen? Hgr Wouter
Plaats reactie