Rond 1 maart is mijn Gazelle herenfiets uit 1964 met Gazelle versnellingsnaaf gestolen.
Kleur zwart, stalen kettingkast, varkenssnuitje achterlicht, nieuwe creme banden, remstangen.
Framenummer: 1895859
Stond met 2 sloten vast maar dus niet vast genoeg...
Wanneer iemand hem als aangeboden tegen komt graag bericht.
Gazelle herenfiets met Gazellenaaf gestolen
Re: Gazelle herenfiets met Gazellenaaf gestolen
dat is vervelend Hugo.
Goed dat je het serienummer weet en je het hier komt posten.
Gazelle's met een Gazelle naaf zijn niet alledaags en worden door verzamelaars dikwijls herkend als ze te koop worden aangeboden.
Volgens het serienummer is hij van 1965.
Weet je ook welk model het was?
Goed dat je het serienummer weet en je het hier komt posten.
Gazelle's met een Gazelle naaf zijn niet alledaags en worden door verzamelaars dikwijls herkend als ze te koop worden aangeboden.
Volgens het serienummer is hij van 1965.
Weet je ook welk model het was?
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Bedankt voor je medeleven..........
Het model weet ik niet en ik had nog geen foto van de fiets gemaakt (leerpuntje). Hij/zij heeft 28x1 1/2 wielen met zwarte vergen. Wel kan ik je (wanneer ik over 2 weken weer van vakantie terug ben) het serienummer van de versnellingsnaaf geven. Die had ik in een schrift genoteerd dat ik thuis heb. Ik begreep uit andere foruminformatie dat je daar in geinteresseerd bent i.c.m. het framenummer.
Ik heb mijn bericht ook op Marktplaats gezet, zo adviseerde een ander lid op het forum.
Hopelijk levert het wat op, maar mijn verwachtingen zijn niet hoog gespannen.
Groet,
Hugo

Het model weet ik niet en ik had nog geen foto van de fiets gemaakt (leerpuntje). Hij/zij heeft 28x1 1/2 wielen met zwarte vergen. Wel kan ik je (wanneer ik over 2 weken weer van vakantie terug ben) het serienummer van de versnellingsnaaf geven. Die had ik in een schrift genoteerd dat ik thuis heb. Ik begreep uit andere foruminformatie dat je daar in geinteresseerd bent i.c.m. het framenummer.
Ik heb mijn bericht ook op Marktplaats gezet, zo adviseerde een ander lid op het forum.
Hopelijk levert het wat op, maar mijn verwachtingen zijn niet hoog gespannen.
Groet,
Hugo
28 x 1 1/2 dan is het beslist een toerfiets en geen sport model.
De Gazelle naven komen het meest voor op de sportfietsen.
Als je mij het serienummer van de naaf kunt bezorgen, graag.
De Gazelle naven komen het meest voor op de sportfietsen.
Als je mij het serienummer van de naaf kunt bezorgen, graag.
Ik meld je het serienummer zodra ik huis ben.
Het serienummer van de Gazelle versnellingsnaaf is 32191
Groet,
Hugo
Groet,
Hugo
Hugo,
ik heb hem ingegeven in de database.
Mocht hij in het verzamelmilieu verschijnen dan is de kans groot dat hij herkent wordt.
Vandaag lag er trouwens een Gazelle naaf met serienummer 32??? op de beurs in Berlicum. Dat was een gaaf model zonder trommelrem. Komt dat overeen met jouw naaf of had die roest en/of trommelremmen?
ik heb hem ingegeven in de database.
Mocht hij in het verzamelmilieu verschijnen dan is de kans groot dat hij herkent wordt.
Vandaag lag er trouwens een Gazelle naaf met serienummer 32??? op de beurs in Berlicum. Dat was een gaaf model zonder trommelrem. Komt dat overeen met jouw naaf of had die roest en/of trommelremmen?
Bedankt voor je reactie. De versnellingsnaaf was met trommelrem en nauwelijks geroest.
Hoop op terugvinden fiets is nauwelijks aanwezig bij me, maar wie weet.
Groet,
Hugo
Hoop op terugvinden fiets is nauwelijks aanwezig bij me, maar wie weet.
Groet,
Hugo