Transportfiets.net gestopt

Vragen, discussies en info over transportfietsen.
Plaats reactie
Jeroen Zuiderwijk

Transportfiets.net gestopt

Bericht door Jeroen Zuiderwijk »

Hoi, sommigen van jullie hebben het wellicht al gezien, maar Bas is na jaren veel werk te hebben gestopt in deze geweldige site er nu mee gestopt: http://www.transportfiets.net/2010/10/0 ... ment-94543

Transportfiets.net heeft zonder twijfel veel tranportfietsliefhebbers bijeengebracht, en nieuwe liefhebbers gecreëerd (waaronder ik). Dus hopelijk zie ik alle transportfietsliefhebbers hier verschijnen.
Michiel Röben

Re: Transportfiets.net gestopt

Bericht door Michiel Röben »

Dan moet die onmiddellijk ondergebracht worden bij onze site, wat mij betreft dan. Wat vinden de leden en lezers van dit forum?

Michiel ;)
wimjansen

Bericht door wimjansen »

Nou weet ik niet de reden dat het transportfietsnet gestopt is, maar ik vind het een verarming voor de samenleving. Dus als het, op het zadel van De Oude Fiets, verder kan gaan: goed idee!

Wim
DCR gaat nooit verloren....
de rode

Bericht door de rode »

jaook ik vind erg jammer dat het stopt ; ik hoop dat ook transportfietsers de weg hier weten te vinden
maartenB

Bericht door maartenB »

Michiel Röben schreef:Dan moet die onmiddellijk ondergebracht worden bij onze site, wat mij betreft dan. Wat vinden de leden en lezers van dit forum?

Michiel ;)
Alle transportfietsliefhebbers zijn hier zeer welkom.
Als er veel gebruik wordt gemaakt van onze rubriek 'Transportfietsen' kunnen we daar altijd nog subrubrieken in zetten.
Ik hoop inderdaad dat ze ons hier weten te vinden.
Dat was in elk geval wel de bedoeling van Bas, las ik in het interview met hem in ons laatste clubblad.
groetjes,
Maarten
Bijlagen
Transportfiets klein okt 11 002.jpg
Transportfiets klein okt 11 002.jpg (99.39 KiB) 5086 keer bekeken
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Plaats reactie