Ik ben André
Woon in Capelle aan den IJssel
geworpen in aug 67
Waarom mad man die bijnaam heb ik ooit in Engeland gekregen als mad dutch man toen ik daar kwam met de vrachtwagen als chauffeur ik liep en loop nu nog steets op slippers ook tijdens het laden/lossen van m'n vrachtwagen voor een liften fabriek en als het nodig was sprong ik in en uit de wagen als of ik op gewonen schoenen liep en omdat ik me in Nederland niet meer die buitenlander ben heb ik er maar mad man van gemaakt.

Oke dat was ik en nu een fiets van me de Pedersen fiets dan wel te verstaan want ik heb totaal een 5 tal fietsen staan.

Ik heb een moderne Pedersen bij frame bouwer Jesper Soling vandaan verkregen door de toen inporteur Kees Hofman.

Aan zijn fiets heb ik toen ook nog mee gebouwd

Helaas is toen ik mijn eigen frame kocht ergens +/- 2000 in m'n kelder verdwenen eigenlijk tot grote ergenis van me omdat ik internationaal reed met de vrachtwagen.

Helaas mag ik nu ook niet meer rijden met de vrachtwagen wat ook weer een hoop vrije tijd geeft en dat gaf me begin dit jaar de gelegenheid om is iets met m'n Pedersen aan de slag te gaan met het volgende reseltaat

De bouw.

En even de ogen uitsteken bij de locale fietsenmaker

Helaas is 1 van m'n houten velgen geklapt waar door er nu bruine Cortina velgen gemonteerd zijn

M'n andere fietsen zijn:
Een Dawes Galexy van +/- 20 jaar jong.

Een Chinetti racefiets +/- 25jaar jong (nog geen foto van)
Een Gazelle Sport +/- 50 jaar (moet ik nog uitzoeken)(nog geen goede foto van)
En dan nog een jongens fiets die een 35km hier vandaan staat en ik eigenlijk niets van weet behalve dat die grijs is.

Tot zo ver m'n fietsen en ik