Hallo,
Ik ben momenteel bezig met een juncker transportfiets ik heb het trapas gedemonteerd maar was verrot en het was niet het orgineel weet iemand wat voor trapas erin moet, het gat is 36,5mm waar ik dacht dat het altijd rond de 45mm was zijn er trapassen met cups van 36,5mm of moet er een ander in.
Mvg johan
Trapas juncker
Trapas juncker
Laatst gewijzigd door Joebar op 2 aug 2015, 21.27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Trapas juncker
Is 36,5 de binnenmaat van de bracketpot (of buitenmaat van de cups)? Want die moet je nl. hebben.
Sportief fietsend!
Die 36,5 is binnenmaat trapashuis.
Apart, maar dat vind ik met de meeste maten van transportfietsen, assen dikker etc. Ik wens je veel succes. Overigens vind ik 36,5 voor een transporter nog vrij mager uitgevoerd, meestal denk ik 40-45 mm.
Dunste dat ik van een normale fiets ken is 34 mm.
Hoe dan ook, laat de experts zich maar melden.
Dunste dat ik van een normale fiets ken is 34 mm.
Hoe dan ook, laat de experts zich maar melden.
Sportief fietsend!
Dank je,
Ik vind het ook een vreemde maat mijn vorige transportfietsen waren 45mm en gazelle 45,4mm maar zou het toch graag willen weten.
Mvg johan
Ik vind het ook een vreemde maat mijn vorige transportfietsen waren 45mm en gazelle 45,4mm maar zou het toch graag willen weten.
Mvg johan
Dat het apart is, is zeker. Bij balhoofden is het zo dat de binnendiameter van de buis 0,2 mm krapper moet zijn dan de buitendiameter van de cup. Hier is het mogelijk 0,3 mm, omdat we met grotere diameters werken.
Sportief fietsend!