??!! begrijpen wie begrijpen kan! mij is onduidelijk wat de vraag of boodschap is.VelpArnhem schreef:Even. kal. ga ik proberen. Maar weet niet of het vanaf mobiel lukt. Anders iemand anders?
ik weet het niet hoor, maar volgens mij is dit een beetje fout aan het lopen.VelpArnhem schreef:De fietsrit naar de Gazellefabriek in Dieren en het bezoek aan de Gazelle fabriek worden in samenwerking met Vereniging de Oude Fiets en Gazelle Dieren georganiseerd.
Er was helemaal geen samenwerking met 'Vereniging de oude fiets'. Dit zijn loze woorden in een rondgestuurde nieuwsbrief. En als Gazelle Dieren eveneens niet op de hoogte is hebben we gegarandeerd een probleem.
Dit gebeuren doet me wat denken aan de Memorial Pim Kiderlen. Ook daar was geen officiële organisator, slechte communicatie en weinig voorbereiding, wat ontzettend jammer was want er had zoveel meer kunnen geregeld zijn. De meeste tijd hebben we de tocht toen met 3 fietsen gereden. Tja, een optocht noem ik dat niet.
En nu deze buitenkans met het Gazelle fabrieksbezoek.
Buiten dit forum is er door de organisatie eigenlijk maar weinig of niets gedaan om Gazelle fanaten te informeren.
In 'samenwerking met Vereniging de oude fiets' zou betekenen dat het in het clubblad was verschenen en dat de vereniging de leden had kunnen informeren. Dit is niet gebeurd, het bestuur is hier zelfs niet benaderd geworden. Jammer, een gemiste kans! of was het de bedoeling met slechts een dozijn fietsen naar Dieren te trekken? zoja, dan heb ik de opzet van dit evenement verkeerd ingeschat.
Ondertussen hebben we buiten de organisatie om, het evenement spontaan op Facebook geplaatst. Een aantal spilfiguren (in race-, sport- en transportfietsen) hebben tevens hun netwerk gebruikt om mensen te informeren. Het zal daardoor met het aantal fietsen nog wel goed komen.
Waar ik nog bedenkingen bij heb is:
Hoe gaat de ontvangst zijn bij Gazelle? is er daadwerkelijk iets georganiseerd, of zal ook daar niemand van het gebeuren op de hoogte zijn?
Misschien dat de 'vereniging de oude fiets' zich vooralsnog kan inmengen om tot een geslaagde dag te komen.
Mijn excuses voor de negativiteit in dit bericht. Ik hoop dat de ophef beperkt blijft en dat deze informatie uitsluitend leidt tot een betere afloop van dit en toekomstige evenementen.