''klassieke'' racefietsen

Plaats reactie
frankie

''klassieke'' racefietsen

Bericht door frankie »

he hallo allemaal,
ik zoek stalen racefietsen, hoeft niet persé in nieuwstaat te zijn, en ben ook niet merk gebonden. elk aantal is welkom!!
tevens gezocht gebruikte en/of nieuwe ''oude'' racefietsonderdelen en/of voor de ''gewone'' klassieke fiets.
alvast bedankt voor de reactie.
gr,
frankie
elzenfrank@gmail.com of 06-19421860
sleurhut

Re: ''klassieke'' racefietsen

Bericht door sleurhut »

hallo Frankie,

Wat zoek je precies? Heb inmiddels bakken vol met goed oud racefiets spul en er moet eens opgeruimt worden, wil wel flink wat van de hand doen, kun je wat preciezer zijn wat je allemaal zoekt?

met vriendelijke groet,

Joost
lewi1981

Bericht door lewi1981 »

Klaas Zwetsloot

Bericht door Klaas Zwetsloot »

Whahaaa vet mooie fiets voor weinig!!!

Voor dat geld is mijn jaren zestig racefiets ook op te halen, sterker nog ik kom hem langsbrengen waar je ook woont. :-)

Oooh ik zie nu pas dat de originele bidon er nog bij zit.

Maar zonder gekheid heb ik natuurlijk gelezen dat de vraagprijs symbolisch is en dat het voor een goed doel is. Dus veel succes met de verkoop uiteraard.
Klaas Zwetsloot

Bericht door Klaas Zwetsloot »

@Frank en weer on topic, ik heb op dit moment niet echt iets voor je, tenzij je geïnteresseerd bent in een vrij goedkope shimano RSX groep eind jaren negentig (afkomstig van een Concorde Padova) en een peugeot derailleur afkomstig van een Peugeot Course begin jaren tachtig. Beiden gratis natuurlijk want is niet veel waard.

Dus het hangt er ook nog vanaf waar je woont of het überhaupt de moeite is.
Plaats reactie