Hallo
Ik heb deze week een oude Philips koplamp binnen gekregen, maar helaas is het embleempje bovenop de lamp weg.
Is dit iets waar makkelijk aan te komen is, of is dit gewoon pech?
Groetjes
Levi
Philips koplamp embleem
Re: Philips koplamp embleem
een los logo vind je niet ; die waren kwetsbaar en snel kapot maar een complete vind je bij wijze op iedere hoek van de straat ; daar barst het nog van
-
Oke, maar is er een oplossing om het te repereren, het is natuurlijk zonde om een goede koplamp weg te leggen omdat er een enorm gat in zit.
zelf heb ik er wel eens een oude cent met afbeelding van Wilhelmina [ Juliana kan ook natuurlijk ] over het gat geplakt dat dekt het precies mooi af ; je hebt geen ,,verklikker,, meer maar het kost zeer weinig en is wel een grappige oplossing uit het tijdperk van de koplamp
Je kan ook proberen een oude kapotte lamp te vinden waar het logo nog in zit. Verder heb ik het ook wel eens opgelost door er een passend plat ringetje in te lijmen met tussen de ring en de lamp een stukje doorzichtig rood plastic (net als onder het originele embleem zit). Dat plastic heb ik wel eens uit een stuk verpakkingsmateriaal gehaald.
groet Theo
groet Theo
Website over de Burgers rijwielfabriek| www.burgers-enr.net