argeologie
argeologie
Zo vind je ze ook nog wel eens ! 

- Bijlagen
-
- 12190912_1192543204093358_2098822114125286752_n_zpsyqaprcll (640x426).jpg (261.06 KiB) 7065 keer bekeken
Re: argeologie
gaaf! Zijn er meer foto's in die serie?
Ik wil weten wat het is!!
Ik wil weten wat het is!!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
de foto heb ik van the wheelman site,hij is gevonden in lincolnshire UK in een vuilstort put, ze denken dat het een singer special challenge is, een beetje kruipolie en een staalborstel en hij is weer OK.
Nol

Nol
Gevonden door iemand die op een oude vuilnisbelt opzoek was naar oude flessen .
Heb ik ook wel gedaan in Engeland .
Maar vond alleen maar flessen en een stukje van een carbidlamp .
Heb ik ook wel gedaan in Engeland .
Maar vond alleen maar flessen en een stukje van een carbidlamp .
- Bijlagen
-
- De flessen die ik vond hoofdzakelijk medicijnflessen
- image.jpeg (199.09 KiB) 7031 keer bekeken
-
Erg leuke vonst zeg!
Dat heb je met die detectoren van tegenwoordig!
Ik zag van een kennis laatst ook een totaal verrotte CMC Special club. Nu begrijp ik wat het lot was geweest van die CMC.En zo zullen er nog wel meer uit de grond tevoorschijn komen.
Die CMC overigens was niet meer te redden maar wel leuk om te zien en aan de muur te hangen.
Groeten,
Maarten
Dat heb je met die detectoren van tegenwoordig!
Ik zag van een kennis laatst ook een totaal verrotte CMC Special club. Nu begrijp ik wat het lot was geweest van die CMC.En zo zullen er nog wel meer uit de grond tevoorschijn komen.
Die CMC overigens was niet meer te redden maar wel leuk om te zien en aan de muur te hangen.
Groeten,
Maarten
-
Maarten, glasdetector? Wist niet dat die bestonden...
Groeten,
Michiel
Groeten,
Michiel

-
Re: archelogie
Hallo,
Hierbij foto,s van ook een ontdekking zonder metaaldetector wel met foto toestel, oude Peugeot Fiets in langzaam verval,achterwiel is voor blokketting,
groetjes Hans
Hierbij foto,s van ook een ontdekking zonder metaaldetector wel met foto toestel, oude Peugeot Fiets in langzaam verval,achterwiel is voor blokketting,
groetjes Hans
- Bijlagen
-
- IMG_0796.jpeg (354.1 KiB) 6887 keer bekeken
-
- IMG_0804.jpeg (274.91 KiB) 6887 keer bekeken
-
- IMG_0803.jpeg (363.35 KiB) 6887 keer bekeken