Gratis grijze Gazelle herenfiets 1957, Bilthoven
Gratis grijze Gazelle herenfiets 1957, Bilthoven
De club kreeg weer een melding van een gratis op te halen fiets.
Een Gazelle herenfiets, in 1957 nieuw gekocht en weinig gebruikt.
Maar al heel lang gestald in een schuurtje, dus wat je aantreft? Een pareltje of een roestbak?
Grijs, volgens dochter van eigenares. en versnellingen.
Op te halen in Bilthoven, hele historie erbij.
Absoluut niet voor de handel, maar voor iemand die echt plezier kan hebben in zo'n fiets.
Wie? Stuur me maar een PM of een mailtje.
Natuurlijk alleen voor leden van De Oude Fiets.
Een Gazelle herenfiets, in 1957 nieuw gekocht en weinig gebruikt.
Maar al heel lang gestald in een schuurtje, dus wat je aantreft? Een pareltje of een roestbak?
Grijs, volgens dochter van eigenares. en versnellingen.
Op te halen in Bilthoven, hele historie erbij.
Absoluut niet voor de handel, maar voor iemand die echt plezier kan hebben in zo'n fiets.
Wie? Stuur me maar een PM of een mailtje.
Natuurlijk alleen voor leden van De Oude Fiets.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Re: Gratis grijze Gazelle herenfiets 1957, Bilthoven
Hmm Maarten, het is mijn geboortejaar en in de buurt.
Maar ik heb al een gratis gazelle gekregen via de club dus verwacht absoluut geen voorrang. Bilthoven is naast de deur voor mij. Ik hoor het wel als er geen belangstelling voor is.
Groeten en tot zaterdag in Vianen.
ps ik heb gezocht en gezocht maar documentatie over Triumph Gloria van Maartens fiets is er nauwelijks. Heb jij een tip of advies voor me?
Michiel
Maar ik heb al een gratis gazelle gekregen via de club dus verwacht absoluut geen voorrang. Bilthoven is naast de deur voor mij. Ik hoor het wel als er geen belangstelling voor is.
Groeten en tot zaterdag in Vianen.
ps ik heb gezocht en gezocht maar documentatie over Triumph Gloria van Maartens fiets is er nauwelijks. Heb jij een tip of advies voor me?
Michiel

- Elibert van Dalen
klinkt aantrekkelijk. hebben we het er morgen even over maarten?
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...

- Elibert van Dalen
ik laat hem toch even aan mij voorbijgaan/!! ed misschien?
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

al eerder heb ik mij erover verbaasd dat er zo weinig op gratis aanbiedingen word gereageerd ; maar waarom vraag je niet of de eigenaar er [al is het maar een ] duidelijke foto ervan kan maken ?iedereen heeft een digitale camera of telefoontje waar een foto mee gemaakt kan worden en stel dat iemand er intresse in zou hebben en een halve dag onderweg is met de heen en terugreis , een halve tank benzine erop verrijd en dan komt bij een compleet verroest / verknoeit / of te klein /groot exemplaar waar hij niets mee kan ? daar is zowel de eigenaar als de belangstellende niet bij gebaat toch ?
Omdat het hier om een gratis fiets gaat van een omaatje, die heeft niet eens e-mail.
Bovendien: maak je geen zorgen, er komt wel iemand voor die fiets, ik hoop op een jong clublid die blij is met zo'n Gazelle uit de jaren 50.
Bovendien: maak je geen zorgen, er komt wel iemand voor die fiets, ik hoop op een jong clublid die blij is met zo'n Gazelle uit de jaren 50.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
dat begrijp ik wel maar de dochter [of misschien kleinkind] heeft dat toch wel ? anders hadden ze je waarschijnlijk ook niet via de club kunnen benaderen ; ik bedoel dit overigens positief hoor/ voel je vooral niet aangevallen ; ik begrijp dat je niet teveel wilt eisen van iemand maar aan de andere kant zijn teleurgestelde reacties voor iemand die iets met goede bedoelingen weg wil geven ook niet leuk toch ? met een plaatje bij het verhaal weet je zeker dat de juiste persoon bij de fiets komt kijken ;
-
maarten,
In het kader van hergebruik kan ik de fiets misschien nog inzetten in ons gezin.
De Batavus van mijn zoon gaat de geest geven. Als hij nog geen nieuwe eigenaar heeft wil ik me graag opwerpen als beschermengel voor een herenfiets...
Voor de Triumph Gloria ben ik nog opzoek naar mooie bandjes... heb je nog wat op stock? Gebruikt of NOS?
Groeten,
Michiel
In het kader van hergebruik kan ik de fiets misschien nog inzetten in ons gezin.
De Batavus van mijn zoon gaat de geest geven. Als hij nog geen nieuwe eigenaar heeft wil ik me graag opwerpen als beschermengel voor een herenfiets...
Voor de Triumph Gloria ben ik nog opzoek naar mooie bandjes... heb je nog wat op stock? Gebruikt of NOS?
Groeten,
Michiel

Hoi Michiel,
laten we straks even bellen. Misschien flauw, maar ik heb echt liever dat zo'n fiets naar een jong clublid gaat, en niet naar iemand die de fiets dagelijks inzet en bovendien de vorige gratis Gazelle ook al heeft ingekopt.
Mijn oudste zoon heeft ook een fiets nodig. Daar is het gewoon niet voor bedoeld als mensen die fietsen aan de club schenken. Dan kunnen ze hem net zo goed op Marktplaats zetten.
laten we straks even bellen. Misschien flauw, maar ik heb echt liever dat zo'n fiets naar een jong clublid gaat, en niet naar iemand die de fiets dagelijks inzet en bovendien de vorige gratis Gazelle ook al heeft ingekopt.
Mijn oudste zoon heeft ook een fiets nodig. Daar is het gewoon niet voor bedoeld als mensen die fietsen aan de club schenken. Dan kunnen ze hem net zo goed op Marktplaats zetten.
-
Hoi maarten
graag zou ik de fiets wel willen hebben want ben beginet liefhebber voor oude fietsen (ben geen lid)
zie graag een reactie te gemoet
ps ik had vroeger al een account brommeroldtimer
maar daar kom ik nu niet meer in
graag zou ik de fiets wel willen hebben want ben beginet liefhebber voor oude fietsen (ben geen lid)
zie graag een reactie te gemoet
ps ik had vroeger al een account brommeroldtimer
maar daar kom ik nu niet meer in