Gratis grijze Gazelle herenfiets 1957, Bilthoven

Michiel Röben

Re: Gratis grijze Gazelle herenfiets 1957, Bilthoven

Bericht door Michiel Röben »

Hoi Maarten,
Ik snap het, Was meer omdat er niemand reageerde. Bovendien worden de fietsen geserviced door mij dus zelfs als dagelijkse fiets een oogje in het zeil.
Ik hoop dat er een jong lid opstaat!

groeten,
Michiel ;)

Heb Maarten zijn fiets al bijna rijdend. 2 oude nieuwe banden maar verschillend van kleur. Beetje stom gezicht eigenlijk dus nog op zoek naar 2 gelijke oude.
Waar haalde jij die wargrades vandaan? Dunlop heeft ook een mooie ronde vorm, als je begrijpt wat ik bedoel. wat een roest zit er op zeg heb bijkans een stoflong van al dat schuren. stuur ziet er al weer redelijk uit en ook een achterspatbord gemonteerd en zadel. Dus het gaat de goed kant op. Nu nog nieuwe remblokken en het voorwiel even recht laten trekken door een expert.
4 nieuwe zwaarte spaken gesneden, waren iets te lang. met nikkelen nippels. Zit nu na te denken of ik niet alle spaken er uit moet knippen…
maartenB

Bericht door maartenB »

Hoi Michiel,
Inmiddels heeft zich iemand bij mij gemeld, dus waarschijnlijk horen we er nog van. Leuk!
Die War Grade banden zijn erg zeldzaam en gewone Dunlops ook. Het enige wat ik hier nog heb liggen zijn van die harde dikke Thailand banden uit de jaren 50-60. Onverwoestbaar en ik denk dat ik ze voorlopig gewoon bewaar.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
PCPero

Bericht door PCPero »

This grijze Gazelle would be a good looking Oma to my 80er youngster. Could you send adress for hooking it up with Hermes int.? Send PM to pjhome@gmx.net
Dag...
vstrom

Bericht door vstrom »

Ik heb wel belangstelling voor de Gazelle, maar is het mogelijk dat iemand de fiets meeneemt naar de nieuwjaarsmeeting want het is voor mij wel een eind weg.

Groet,

Bert
maartenB

Bericht door maartenB »

die fiets is al lang opgehaald door een nieuwe eigenaar en dus niet meer beschikbaar.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
louis1957

Bericht door louis1957 »

Ik zou bijzonder blij zijn met een herenfiets van mijn geboortejaar (1957) en ik ben pas jarig geweest 25-12-1957.

Ik heb zelf een Locomotief damesfiets van 1957...

Allen een prettige jaarwisseling.
Louis van Steenbergen
Plaats reactie